۲۲۶ کلاس درس در لرستان تحویل داده شد

۲۲۶ کلاس درس در لرستان تحویل داده شد
شناسه خبـر : ۷۳۳۶۳ یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸

خرم‌آباد - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۲۲۶ کلاس درس امسال در قالب ۷۳ فضای آموزشی، به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد.

به گزارش موج خبر امیر غفوری نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: زیربنای این فضاهای آموزشی بیش از ۳۰ هزار متر مربع  بوده و ۷۲ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار و ۷۰۰ دانش آموز از این کلاس ها استفاده خواهند کرد ادامه داد: امسال به صورت میانگین، هر هفته بیش از چهار کلاس درس در لرستان احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: در سال جاری شاهد رشد ۹۲ درصدی اعتبارات نسبت به سال ۹۸ هستیم که ماحصل آن وجود ۲۵۰ پروژه فعال با ۷۸۰ کلاس درس و با اعتبار۳۷۰ میلیارد تومانی در استان است.

غفوری نژاد همچنین افزود: تجهیزات گرمایشی یک هزار و ۳۳۹ کلاس درس استان باید تا پایان امسال استاندارد شود که تاکنون ۶۰ درصد این کلاس ها ایمن شده و کار مابقی مدارس با جدیت دنبال می شود.

به گفته وی از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۸ یک هزار و ۲۲۹ فضای آموزشی در قالب هفت هزار و ۱۵۲ کلاس درس مدارس استان با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان استاندارد سازی شده است.

۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می کنند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir