عوامل اجرایی نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم دارند

عوامل اجرایی نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم دارند
شناسه خبـر : ۷۳۳۵۳ یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: عوامل اجرایی انتخابات نقش مهمی در برگزاری سالم این رویداد دارند بنابراین باید وظایف خود را به درستی و کامل انجام دهند.

به گزارش موج خبر سیدموسی خادمی روز یکشنبه در نشست مشترک با معاونین استاندار، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات لرستان افزود: تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی نیروهای اجرایی را از عوامل مهم انتخابات عنوان کرد و افزود: شناسایی و انتخاب عوامل حاضر در فرآیند انتخابات بسیار مهم است و باید این افراد با رعایت اصول و قوانین نسبت به وظایف خود عمل کنند .

وی اظهار داشت: جلسات و نشست های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تا زمان برگزاری، با هدف شناسایی و رفع مشکلات ادامه خواهد داشت .

وی با تاکید بر برگزاری مقتدرانه و بی طرفانه انتخابات تصریح کرد: استفاده از تجربیات انتخابات گذشته، شناسایی و رفع نقایص و تهدیدات احتمالی و آموزش عوامل اجرایی از مهمترین نکاتی است که در برگزاری انتخابات پیش رو باید مدنظر قرار گیرد .

خادمی یادآور شد: هماهنگی و همفکری فرمانداران و سایر عوامل اجرایی در کنار بهره گیری از توان افراد معتمد، نقش موثری در امنیت انتخابات ایفا خواهد کرد .

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم اقدامات صادقانه مسئولین را می بینند هر گونه نقص را نیز متوجه می شوند، از این رو باید با رعایت اصل بی طرفی و تلاش مضاعف مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم برای مردم فراهم شود .

انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کشور برگزار می شود.

لرستان دارای ۹ حوزه انتخابیه است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir