تعداد بیماران کرونایی‌ لرستان به بیش از ۶۷ هزار نفر رسید؛ بستری ۱۶۰ نفر+جدول

تعداد بیماران کرونایی‌ لرستان به بیش از ۶۷ هزار نفر رسید؛ بستری ۱۶۰ نفر+جدول
شناسه خبـر : ۷۳۳۴۰ یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

گروه استان‌ها- تعداد بیماران کرونایی لرستان به ۶۷ هزار و ۲۸۵ نفر رسید و هم اکنون ۱۶۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، آمارهای افزایشی روند ابتلا به کرونا در لرستان نشان می‌دهد که این ویروس همچنان در استان می‌تازد و افراد زیادی را درگیر می‌کند به طوری روزانه بیش از 100 نفر گرفتار کرونا می‌شوند و روزانه حداقل یک نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست می‌دهد.

در پی روند افزایشی این ویروس منحوس در هفته‌ای که گذشت تعداد مبتلایان لرستانی از مرز 66 هزار نفر عبور کرد و بر تعداد افراد بستری شده نیز افزوده شد. تغییر وضعیت رنگ بندی کرونایی  شهرستان‌ها نیز نشان می‌دهد که بر تعداد شهرستان‌های زرد رنگ استان افزوده شده و تنها دو شهرستان دوره چگنی و رومشکان وضعیت آبی دارند.

مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان لرستان یکم اسفند ماه امسال به 66 هزار و 295 نفر افزایش یافت و فوتی‌های ناشی از این ویروس مرگبار نیز به هزار و 344 نفر رسید.

در پی افزایش روند ابتلا به کرونا در استان آمار مبتلایان در روز سوم اسفند ماه به 66 هزار و 581 نفر رسید و به فوت یک بیمار دیگر تعداد جان با ختگان ناشی از این بیماری به هزار و 345 نفر رسید و در این روز مجموع افراد بستری مشکوک و قطعی در استان نیز 138 اعلام شد.

چهارم اسفند ماه با اضافه شدن 198 بیمار کرونایی دیگر مجموع مبتلایان استان به 66 هزار و 779 نفر رسید و متاسفانه با فوت یک بیمار دیگر مجموع فوتی‌های ناشی از این بیماری هزار و 346 نفر اعلام شد همچنین کل بستری مشکوک و قطعی استان در این روز 130 نفر بودند.

در پنجم اسفند ماه با اضافه شدن 149 بیمار کرونایی دیگر آمار مجموع مبتلایان به 66 هزار و 984 نفر رسید، در این روز لرستان فوتی کرونایی نداشت و مجموع بستری مشکوک و قطعی 145 نفر بودند.

و اما در ششم اسفند ماه آمار کرونایی‌های لرستان از مرز 66 هزار نفر گذشت و با اضافه شدن 176 بیمار دیگر این آمار به 67 هزار و 160 نفر افزایش سافت و با مرگ یک بیمار کرونایی دیگر رقم مرگ و میر ناشی از این ویروس منحوس به هزار و 347 نفر رسید، در این روز نیز مجموع بستری‌های مشکوک و قطعی 149 نفر اعلام شد.

هفتم اسفند ماه 125 نفر دیگر به جمع کرونایی‌های لرستان پیوست و تعداد این بیماران به 67 هزار و 285 نفر رسید و یک بیمار کرونایی دیگر فوت کرد  همچنین در هشتم اسفند ماه با ابتلای 103 بیمار دیگر این رقم به 67 هزار و 388 نفر رسید، در این روز تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری هزار و 348 و تعداد بستری‌های مثبت و مشکوک 160 نفر اعلام شد.

انتهای پیام/642/ ت

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir