فرماندار: تعطیلی بازار دورود دور از انتظار نیست

فرماندار: تعطیلی بازار دورود دور از انتظار نیست
شناسه خبـر : ۷۳۲۵۵ یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

خرم‌آباد - فرماندار دورود گفت: بازاریان سال گذشته با تعطیلات مستمر به واسطه شیوع کرونا، شرایط سختی را متحمل شدند و باتوجه به وضعیت موجود، احتمال تعطیلی بازار این شهرستان در روزهای پایانی سال وجود دارد.

‍ به گزارش روز یکشنبه ایرنا خدانظر دریکوند در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و پیشگیری کرونا افزود: برای جلوگیری از تعطیلی بازار نیازمند همکاری مردم در رعایت پروتکل ها هستیم تا رنگ زرد به نارنجی تغییر نکند.

وی با تاکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه ادامه داد: مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا به دلیل حفظ سلامت مردم است و هیچگونه کم کاری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

دریکوند اظهار داشت: اصناف نیز باید با ستاد مدیریت کرونا همکاری داشته باشند و از پذیرش و ارائه خدمات فروش به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

وی با بیان اینکه حضور مداحان در مراسم ترحیم همچنان ممنوع است، افزود: تالارها مجاز به استفاده از یک سوم ظرفیت برای برگزاری مراسم عروسی هستند به طوری که تنها به اندازه یک سوم صندلی در محیط تالار وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: از برگزارکنندگان مراسم ترحیم و عروسی تعهد کتبی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخذ می شود و صاحبان مجالس عزا و عروسی موظف به رعایت مفاد تعهد نامه هستند.

وی اضافه کرد: زمان تشییع در آرامستان دورود را شهرداری و ستاد ترحیم به اطلاع  صاحبان مصیبت می رسانند، حضور مدیران در مراسم تشییع و ترحیم ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت می گیرد.

شهرستان دورود اکنون در شرایط زرد کرونایی قرار دارد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir