برگزاری جشنواره ملی «مد و لباس اسلامی ایرانی» در لرستان

برگزاری جشنواره ملی «مد و لباس اسلامی ایرانی» در لرستان
شناسه خبـر : ۷۳۲۵۳ یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «مد و لباس اسلامی ایرانی» در استان لرستان گفت: این جشنواره از یازدهم تا سیزدهم اسفندماه در شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

احمدحسین فتایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد،  گفت:چهارمین دوره جشنواره ملی مد و لباس اسلامی ایرانی از یازدهم تا سیزدهم اسفندماه در شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای و انجمن مد‌و لباس انجام می‌شود افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا بخش خیلی کمی از این جشنواره به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد:هدف از برگزاری جشنواره مد‌و لباس ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در حوزه پوشش‌ها و تولیدات جدید متناسب با ذائقه مردم است. 

فتایی تصریح کرد: در این جشنواره از ظرفیت علمی برای این کار استفاده شده تا بتواند در معرفی و استفاده بهتر پوشش‌های اصیل ایرانی، اسلامی و محلی در طرح ها و لباس ها ثمر بخش باشد. 

وی در رابطه با برنامه‌های جانبی این جشنواره خاطر‌نشان کرد: چهار کارگاه آموزشی برای سنین مختلف و به صورت مجازی در خلال جشنواره برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir