لرستان سرشار از پتانسیل های ورزشی است / با برنامه ریزی می توان ورزشکاران لرستانی را به سوی افتخارات ملی و فراملی سوق داد

لرستان سرشار از پتانسیل های ورزشی است / با برنامه ریزی می توان ورزشکاران لرستانی را به سوی افتخارات ملی و فراملی سوق داد
شناسه خبـر : ۷۳۲۴۷ یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: کسب سهمیه المپیک توسط افرادی که محدودیت جسمی دارند افتخاری بزرگ است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان حشمت الله امان الهی در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور رقابت های امارات کسب عنوان قهرمانی در این شرایط کنونی را سخت دانست واظهار کرد: اگر کسب این عناوین توسط افرادی که محدودیت جسمی دارند انجام شودافتخاری بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه این موفقیت ها جز با برنامه ریزی، مدیریت و همت به دست نمی آید ،افزود: قطعا افراد پشت صحنه در انگیزه دادن و ایجاد موفقیت ورزشکاران نقش مهمی دارند که ضمن تبریک به این عزیزان از زحمات مربیان و مسولان مربوطه نیز قدردانی می شود.

امان الهی تصریح کرد: لرستان سرشار از پتانسیل های ورزشی است که با برنامه ریزی می توان آنها را به سوی افتخارات ملی و فراملی سوق داد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اهمیت اعتماد به ورزشکاران لرستانی، گفت: هروقت برای آنها برنامه ریزی علمی با هدف شد نتیجه گرفته شده و به عنوان سرمایه های ورزشی استان ماندگار شدند.

لازم به ذکراست در پایان از بهزاد عزیزی که در رقابت های فزاع امارات در ماده پرتاب نیزه مقام اول و مسعود حیدری که مقام سوم را کسب کرده بودند ازطرف اداره کل ورزش و جوانان لرستان و هیات نابینایان و کم بینایان استان تجلیل شد.

بهزاد عزیزی علاوه بر مقام اولی کسب سهمیه پارالمپیک را ازآن خود کرد.

این مراسم در جمع مسولان ورزش، هیات و بهزیستی استان انجام شد.

منبع خبر:ورزش و جوانان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir