مذاکره هسته‌ای خارج از سیاست نظام، خیانت به کشور است

مذاکره هسته‌ای خارج از سیاست نظام، خیانت به کشور است
شناسه خبـر : ۷۲۷۷۴ جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

خرم‌آباد - امام جمعه الیگودرز گفت: هرگونه اقدام یا مذاکره هسته‌ای خارج از قانون مجلس و سیاست های کلان نظام، خیانت به منافع ملی و نابخشودنی است.

به گزارش موج خبر حجت الاسلام مهدی سرلک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الیگودرز اظهار کرد: توصیه مقام معظم رهبری در خصوص مساله هسته ای، پرهیز از چند صدایی در کشور است و امروز با اجرای قانون راهبردی مجلس توسط دولت، آمریکا و اروپا بر سر یک دوراهی قرار گرفته اند که در هر صورت برای ما "برد قطعی" و برای دشمن "باخت حتمی" را بدنبال دارد.

وی گفت: اگر تحریم ها را لغو کنند شکست سنگینی به حریف وارد کرده ایم و اگر لغو نکنند امتیازاتی را که ذیل برجام به آنها داده ایم پس خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: مجلس و دولت باید پای اجرای و نظارت قانون راهبردی، بر محور مواضع قاطع رهبر معظم انقلاب یکصدا و هماهنگ بایستند و انفعال از خود نشان ندهند و هرگونه اقدام یا مذاکره، خارج از قانون مجلس و سیاست های کلان نظام، خیانت به منافع ملی و نابخشودنی است.

وی اضافه کرد: بفرموده امام خامنه ای تاکنون عمل ما به تعهداتمان براساس آموزه های قرآن بوده و اگر چنانچه طرف مقابل به تعهدات خودشان پایبند نباشند ما هم بر اساس همان آموزه های قرآنی توافق نامه ها را دور خواهیم ریخت.

خطیب جمعه شهرستان الیگودرز در ادامه با اشاره به هشتم اسفندماه سالروز تاسیس امور تربیتی و تربیت اسلامی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و گفت : استمرار و بقای هر جامعه مستلزم انتقال باورها، ارزش ها، دانش ها و مهارت ها به نسل های جدید است و هدف از امور تربیتی گسترش فرهنگ اسلامی عمل به ارزش های دینی در نسل جوان می‌باشد.

وی گفت : امروز مربیان تربیتی افسران تربیتی انقلاب اسلامی هستند و وقتی در صف انبیاء الهی و هم ردیف با امام عادل هستند که آموزش را از محتوای تزکیه پرکنند.

امام جمعه الیگودرز افزود: علت تشدید گرانی و کمبود کالا، عدم تنظیم بازار کالا است و مسئولان بجای وعده های کلی و اقدامات مقطعی به فکر اصلاح ساختار تنظیم بازار باشند.

وی بیان کرد: باید یک سازوکار نظارتی هوشمند و قوی برای اطمینان از رساندن کالا با نرخ ترجیحی از مبداء تا مصرف کننده طراحی شود.

وی اظهار کرد: انتظار همگانی از مسئولان ذی ربط این است که در شرایط کرونایی موجود که بازارچه ها و نمایشگاه های بهاره تعطیل است، برای خرید آسان تر و ارزان تر، تدابیری در مرحله اقدام و عمل بیاندیشند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir