امام جمعه پلدختر: اتحاد و همدلی بین مسوولان رمز موفقیت است

امام جمعه پلدختر: اتحاد و همدلی بین مسوولان رمز موفقیت است
شناسه خبـر : ۷۲۷۴۰ جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

خرم آباد- ایرنا- امام جمعه پلدختر گفت: اتحاد و همدلی بین مسوولان رمز موفقیت آنها در تمام امور به ویژه مسئله هسته ای است.

به گزارش خبرنگار موج خبر در پلدختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان اظهار داشت: پرهیز از چند صدایی و سفارش به اتحاد و همدلی در کلام گهربار مقام معظم رهبری خطاب به مسوولان در بحث برجام آشکار بود.

وی افزود: اتحاد و یک صدایی مدنظر مقام معظم رهبری نه تنها در مسئله هسته ای بلکه درسایر موارد و اداره کشور موجب موفقیت و پیروزی است و جای هیچ تعلل و اختلافی نیست که در غیر این صورت خلاف آن رخ خواهد داد.

امام جمعه پلدختر گفت: مسوولان در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام موارد مانند اقتصاد مقاومتی، مقاومت در برابر تحریم و مواجه با نقشه های شوم دشمن از جمله این که امروز رسانه های بیگانه اتفاقات داخل کشور را بزرگ نمایی می کنند تا عظمت ایران را به چالش بکشانند، موفق خواهند شد.

وی افزود: امروز در مسئله برجام و هسته ای اتحاد و همدلی و فکر هوشمندانه واحد بین مسوولان فصل الخطاب است و دهان کسانی که مستکبرانه علیه نظام اسلامی حرف می زنند را مهر و موم خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: امروز خرید و فروش کالا از جمله مرغ و گوشت و مواد غذایی از این دست دچار نوسان شدید شده و خرید برای قشر فقیر و کم در آمد به یک رویا تبدیل شده و آشفته بازاری است که نیاز به نظارت و اقدام عملی از سوی مسوولان امر دارد.

امام جمعه پلدختر گفت: با توجه به وضعیت زرد استان لرستان و به تبع شهرستان پلدختر به ویژه در همجواری با استان های دارای وضعیت قرمز رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت ها در اولویت و همکاری مردم را می طلبد و استفاده از ماسک فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست ها تنها راه مقابله با ویروس کرونا است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir