شهدای انقلاب اسلامی حاصل تفکر بسیجی هستند

شهدای انقلاب اسلامی حاصل تفکر بسیجی هستند
شناسه خبـر : ۷۲۵۷۱ پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸

خرم‌آباد - رییس‌ کل دادگستری لرستان گفت: شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای هسته‌ای و مدافعان حرم حاصل تفکر بسیجی بودن و خروجی ابن فرهنگ مقدس هستند.

به گزارش موج خبر محمد رزم روز پنجشنبه در نشست با جمعی از بسیجیان و معاونین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان اظهار داشت: بین سپاه پاسداران، بسیج و قوه قضاییه ارتباط تنگاتنگ معنوی در همه دادگستری های سراسر کشور وجود دارد و این 2 نهاد تحت ولایت امر و رهبری بوده و بعنوان سرباز وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی، هر 2 انقلابی هستند و انقلابی مانده و انقلابی عمل می نمایند.

وی گفت: تاریخ نشان می‌دهد دشمنان همواره علیه قوه قضاییه و سپاه بعنوان 2 نهاد موثر در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال توطئه بوده که تاکنون ناکام مانده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، سپاه در مقابل جبهه تا دندان مسلح استکبار تمام قد ایستادگی کرد و این فرزندان ملت بعنوان نیروی کارآمد نظامی، امنیتی، تبلیغی و اطلاعاتی حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن را بر عهده دارند و در کنار این اقدامات در عرصه عمرانی و سازندگی و حضور در عرصه های مختلف مانند سیل و زلزله و آتش سوزی در جنگل ها و ساخت و ساز ها کارنامه موفقی داشته است.

وی گفت: سپاه و بسیج در برخورد با اراذل و اوباش و مجرمین بعنوان ضابط خاص کمک کار دستگاه قضایی می باشند و دادگستری استان در راستای ارائه آموزش به نیروهای عضو گشت رضویون نسبت به آموزش بیش از ۲ هزار نفر از بسیجیان معرفی شده است.

رزم ادامه داد: این نیروها بعنوان یک ظرفیت عظیم و قابل توجه می توانند در پیشگیری از وقوع جرایم در محلات و کاهش آسیب های اجتماعی مختلف مانند سرقت های خرد نقش ممتازی را ایفا نمایند.

وی گفت: بسیج یادگار امام راحل(ره)، شجره طیبه و محصول و مولود انقلاب و سرمایه بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تا کنون منشأ کارکردهای مختلف بوده است.

رییس کل دادگستری استان لرستان افزود: در منزلت بسیج و بسیجی همین بس که امام خمینی(ره) افتخار خود را در بسیجی بودن می‌دانست و از بسیج بعنوان لشکر مخلص خدا یاد می‌کرد و مقام معظم رهبری نیز ریشه بسیج را در باورها و اعتقادات مردم دانست و این نیرو را نیرویی کارآمد در کشور معرفی کرده‌اند.

رزم ادامه داد: شهدای بزرگی چون همت ها، باکری ها، خرازی ها، طهرانی مقدم ها،شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم محصول تفکر بسیجی و خروجی این فرهنگ می باشند.

رییس کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خسارات مادی و معنوی وارد شده به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عموم مردم در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده و سایر شهدای عزیز و گرانقدر کشور عزیزمان باید از طریق حقوقی پیگیری و مطالبه شود.

رزم همچنین بر لزوم پیگیری خسارات مادی و معنوی هشت ساله دوران دفاع مقدس و جبران آسیب‌های وارده تاکید و تصریح کرد: بایستی خسارت‌های وارد آمده ناشی از آسیب‌های مادی و معنوی شهدای هسته‌ای و ۱۷ هزار شهید ترور توسط گروهک سفاک منافقین نیز پیگیری شود.

رزم بیان داشت: بعلت تحریم‌های ظالمانه آمریکا، شورای امنیت و اتحادیه اروپا زیان های چشمگیری به ملت ایران وارد شده و راهکار جبران این ضررها پیگیری موضوع در مجامع بین‌المللی و محاکم داخلی خواهد شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir