۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دلفان اهدا شد

۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دلفان  اهدا شد
شناسه خبـر : ۷۲۵۲۱ پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴

خرم‌آباد - همزمان با میلاد امام علی (ع)، ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان دلفان توسط آبشار عاطفه‌ها اهدا شد.

نماینده بنیاد خیریه  آبشار عاطفه ها در دلفان عصر  پنجشنبه درحاشیه مراسم اهدای این جهیزیه ها در گفت و گو با خبرنگار موج خبر اظهار داشت: اقلام اهدایی به هر نوعروس شامل ، فرش، اجاق گاز ، یخچال  و برخی لوازم اولیه برای آغاز زندگی مشترک است .

"زهرا اسماعیلی " در مجموع ارزش ریالی این سری جهیزیه اهدایی  را ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود:موسسه آبشار عاطفه ها تاکنون همکاری خوبی در زمینه تامین جهیزیه به نوعروسان نیازمند و ایتام داشته و این بار نیز با مشارکت خیران این میزان جهیزیه را تهیه و بین نوعروسان مددجوی زیر پوشش این موسسه در شهرستان دلفان توزیع کرد.

وی از خیران ،  فرماندار دلفان و  امام جمعه نورآباد  که این بنیاد را حمایت می کنند تقدیرکرد و گفت: خیرین می توانند این نهاد را با کمک های خداپسندانه  خود حمایت کنند تا برنامه های و خدمات بهتر و بیشتری به محرومین و  نیازمندان ارایه دهد.

وی بیان کرد : شعبه نورآباد از ابتدای تاسیس تاکنون با « همت خیرین » عضو مجموعه،  ۲۵۰ سری کمک جهیزیه به ۲۵۰ نوعروس نیازمند اهدا نموده است. که ۵۰ سری آنها در سال ۱۳۹۹ بوده است.
وی ادامه داد :  ۱۰۰ دانش آموز ممتاز فاقد سرپرست موثر را بورسیه تحصیلی نموده، ماهیانه واریزی وجه نقد برای کودکان نیازمند فاقد سرپرست موثر دارد،
 

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir