کلنگ مدرسه ۲ کلاسه روستای برآفتاب غزال پل‌دختر به زمین زده شد

کلنگ مدرسه ۲ کلاسه روستای برآفتاب غزال پل‌دختر به زمین زده شد
شناسه خبـر : ۷۱۸۱۵ سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

در مراسمی با حضوز فرمانده سپاه لرستان، کلنگ مدرسه ۲ کلاسه روستای برآفتاب غزال پل‌دختر با مشارکت بسیج اساتید لرستان و نوسازی مدارس استان به زمین زده شد..

به گزارش موج خبر از پل‌دختر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان، در مراسمی باحضور سردارمرتضی کشکولی فرمانده سپاه ،امیرغفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس، نظری رییس سازمان بسیج اساتید، سهرابی معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و بیژن احمدی سرناظر ابنیه جنوب نوسازی مدارس لرستان و تنی چند از مسئولان استان و شهرستان، کلنگ مدرسه ۲ کلاسه روستای برافتاب غزال پل‌دختر به زمین زده شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مراسم گفت: مطابق بیانات و تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران، مردم عزیز کشورمان هستند پس همه ما وظیفه داریم به عنوان خادمان مردم کمر به خدمت‌گذاری ببندیم  و یکی از بهترین و ثواب‌ترین این خدمات ، ساخت مدارس زیبا ، مستحکم و باکیفیت است.

سردار مرتضی کشکولی افزود: بهترین راه در راستای تحقق هر چه بیشتر توسعه فضاهای آموزشی و رعایت عدالت آموزشی ، ساخت مدارس مناسب و مفید به عنوان موثرترین عنصر دراین زمینه می‌باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان نیز در این مراسم گفت: این واحد آموزشی  در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای آموزشی ۱۴۰ متربا مشارکت بسیج اساتید  لرستان احداث می‌شود.

امیرغفوری نژاد افزود: پای کار بودن خیران در امر مدرسه سازی باعث خوش‌حالی است که هرجا در استان  نیاز به فضای آموزشی یا تعمیرات باشد سریع کمک حال نوسازی مدارس استان هستند و در این راستا از مشارکت بسیج اساتید لرستان در امر ساخت این فضای آموزشی قدر دانی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir