ورود خودرو با پلاک خوزستان به خرم‌آباد ممنوع است

ورود خودرو با پلاک خوزستان به خرم‌آباد ممنوع است
شناسه خبـر : ۷۱۶۷۵ سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴

خرم‌آباد - فرماندار خرم‌آباد گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای لرستان و شهرستان ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی استان خوزستان به شهر خرم آباد ممنوع است.

به گزارش موج خبر، جعفر طولابی دوشنبه شب در جریان بازدید سرزده از روند اجرای تصمیمات ستاد استانی و شهرستانی کرونا در محور جنوبی ورودی شهر خرم‌آباد افزود: در صورت مشاهده خودروهای با پلاک استان خوزستان، جریمه های سنگین برای خودروهای متخلف اعمال خواهد شد.
فرماندار شهرستان خرم آباد ضمن تشکر از زحمات عوامل پلیس راه مستقر در محور جنوب شهر بر ضرورت تشدید کنترل و جلوگیری از ورود خودروهای با پلاک خوزستان به داخل شهر تاکید کرد. 
وی ادامه داد: همچنین ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد در سطح شهر به قوت خود باقی است.
وی تصریح کرد: متاسفانه ویروس جهش یافته جدید موسوم به کرونای انگلیسی در برخی از استان های کشور به ویژه استان همجوار ( استان خوزستان ) به طور روز افزونی در حال شیوع و گسترش است به نحوی که ظرف چند روز، وضعیت آن استان از آبی و زرد به رنگ قرمز و حالت هشدار تغییر یافته است.

مریم کوشکی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: کرونای انگلیسی پشت دروازه های لرستان قرار دارد بنابراین مردم استان با دوری از تجمعات و دورهمی و رعایت پروتکل های بهداشتی از خود و فرزندانشان مراقبت کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس از تمامی مردم لرستان تقاضا می‌شود در خصوص رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیر ضروری، مسافرت های بین شهری و حذف تجمعات خطر آفرین از جمله حضور در آرامستان‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

تعداد مبتلایان کرونا در استان با افزایش ۱۵۸ بیمار جدید تا دوم اسفند ماه به ۶۶ هزار و۴۵۳ نفر رسید و تاکنون یک هزار و ۳۴۵ نفر از مردم این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

براساس اعلام معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد استانی شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، پلدختر، دلفان و سلسله در وضعیت زرد و شهرستان های  دورود، ازنا، رومشکان و چگنی در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir