برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌فجر/ مدیران جذب منابع تخصیصی پروژه‌ها را پیگیری کنند

برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌فجر/ مدیران جذب منابع تخصیصی پروژه‌ها را پیگیری کنند
شناسه خبـر : ۶۴۸۹۰ سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

فرماندار خرم‌آباد بر برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌فجر در راستای گرامی‌داشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید و این دهه را فرصت مغتنمی برای بیان خدمات بزرگ انقلاب و تببین و تشریح دستاوردهای نظام در جهت ایجاد امید در جامعه عنوان کرد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، جعفر طولابی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن گرامی‌داشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان جمهوری اسلامی درصدد وارد کردن ضربه به این نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود توطئه‌ها اما انقلاب اسلامی به پشتوانه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت همواره پیروز میدان‌های سخت بوده و نقشه دشمنان راه به جایی نبرده است.

برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌فجر

فرماندار خرم‌آباد بر برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌فجر در راستای گرامی‌داشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید و این دهه را فرصت مغتنمی برای بیان خدمات بزرگ انقلاب و تببین و تشریح دستاوردهای نظام در جهت ایجاد امید در جامعه عنوان کرد.

طولابی با اشاره به تلاش‌های بسیار دشمنان برای القای ناامیدی به جامعه و ناکارآمد خواندن جمهوری اسلامی، افزود: با این وجود ملت ایران همواره با هوشیاری کامل، ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان، قدردان خدمات جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف بوده و هستند.

وی تصریح کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به بیان عملکرد و خدمات نظام و دولت برای مردم در راستای ایجاد نشاط و امیدواری اقدام کنند.

فرماندار خرم‌آباد بر آذین‌بندی فضای عمومی شهر تاکید و از شهردار و معاونت فرهنگی این مجموعه درخواست کرد نسبت به تحقق این مهم به شکل چشم‌گیری اقدام کنند، همچنین در سطح محیط اداری نیز مدیران نسبت به آذین‌بندی مجموعه‌های تحت مدیریت خود عمل کنند.

طولابی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و ... را تحت شرایط پروتکل‌های بهداشتی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی را از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در دهه فجر برشمرد.

برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان

وی‌ در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: ساختار استانی و شهرستانی این کنگره مشخص شده و مسوولین ستاد و وظایف هر بخش تعیین شده است.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه این شهرستان دارای ۲ هزار و ۲۰ شهید است، ادامه داد: عظمت، اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا است از این‌‌رو برنامه‌های اجرایی بایستی در شان مقام والای شهدا برگزار گردد.

سلامت، امنیت و مشارکت؛ سه محور اصلی انتخابات

طولابی با اشاره به در پیش بودن ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، گفت: اقدامات اجرایی این انتخابات از اسفندماه آغاز می‌شود، ضمن اینکه برقراری سلامت انتخابات در قبل، حین و بعد آن بسیار حائز اهمیت است.

وی، سلامت، امنیت و مشارکت را سه محور اصلی برگزاری انتخابات آینده عنوان و بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی از جمله تامین نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی برای تحقق این موضوع تاکید کرد.

فرماندار لرستان اظهار داشت: زمان ثبت‌نام کاندیدا از ۲۰ اسفندماه جاری به مدت یک هفته خواهد بود، ضمن اینکه نحوه ثبت‌نام نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیران جذب منابع تخصیصی پروژه‌ها را پیگیری کنند

طولابی بر تامین و توزیع کالاها و همچنین کنترل قیمت‌ها به ویژه اقلام اساسی و موردنیاز مردم تاکید و از دستگاه‌های متولی همچون صمت و تعزیرات درخواست کرد با افزایش گشت‌های بازرسی و نظارتی، بازاریان را نسبت به درج قیمت کالا الزام کنند.

وی بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به پیگیری جذب اعتبارات عمرانی اقدام کنند، چرا که پایان سال مالی اسفندماه اعلام شده و مدیران بایستی جذب منابع تخصیصی پروژه‌ها را پیگیری کنند.

فرماندار خرم‌آباد از پرداخت ۷۶ میلیارد تومان تسهیلات برای ۲۶۷ طرح و اشتغال‌زایی بیش از هزار و ۳۰۰ نفر در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و پرداخت ۵۴ میلیارد در قالب ۱۱ هزار واحد صنفی خسارت دیده از کرونا خبر داد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir