جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی لرستان حمایت فکری و معنوی شوند

جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی لرستان حمایت فکری و معنوی شوند
شناسه خبـر : ۶۴۸۸۰ سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: راه موفقیت همان راهی است که جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی طی می‌کنند که همه موظف هستیم از این جوانان حمایت معنوی و فکری کنیم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در همایش استانی  بزرگداشت  منزلت علمی و عملی آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی با اشاره به چهلمین روز درگذشت علامه مصباح یزدی اظهار داشت: پیرامون شخصیت علامه بزرگ مصباح یزدی به عنوان  عالمی فرهیخته  و فرزانه صحبت کردن کار دشواری است و نیازمند نشست‌ها، جلسات  و همایش‌های متعدد است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر مردم  و جوانان ما به واسطه خط نفاق از حضور استاد شهید مرتضی مطهری و برخی بزرگان  دیگر محروم شدند اما علامه مصباح یزدی توانست با تربیت شاگردان و عالمان بزرگ و همچنین با تاسیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در شهر قم جریانی ایجاد کند که تا نسل آینده ادامه پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: آنچه که از ارتحال علامه مصباح یزدی و شهادت  سردار سلیمانی می‌آموزیم بصیرت، هوشمندی، عالم به زمان بودن است، سردار سلیمانی توانست به نگرش عمیقی در درک حقایق برسند.

وی بیان کرد: پس از ارتحال علامه مصباح یزدی در شهرهای مختلف استان لرستان مجالس با شکوهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی  برگزار شد البته آنچه مهم است قرار دادن رهنمودهای این علام بزرگوار که در سرلوحه آن ولایت‌مداری بود باید نقشه راه خود قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهری گفت: راه موفقیت همان راهی است که جوانان انقلابی و گروههای جهادی طی می‌کنند در همین راستا همه از جمله مدیران و خیران موظف به حمایت معنوی و فکری از این جوانان‌ هستند.

انتهای پیام/645/ ت

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir