کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز لرستان برگزار می‌شود/ تجلیل از مقام 464 شهیده زن

کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز لرستان برگزار می‌شود/ تجلیل از مقام 464 شهیده زن
شناسه خبـر : ۶۴۸۷۵ سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری کنگره استانی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در ۱۵ اسفندماه خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، محمود زرین‌جویی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، با اشاره به فرارسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایام مبارک دهه‌فجر فرصت خوبی برای تجدید میثاق با امام راحل، آرمان‌های انقلاب و شهدای والامقام است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا مختص قشر و گروه خاصی نبودند، بلکه متعلق به تمام آحاد جامعه هستند و از این‌رو همه مردم در مقابل جان‌فشانی و خون شهدا مسوولیت دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، ضمن تاکید بر هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه‌های دهه‌فجر، به تشریح برخی فعالیت‌های این مجموعه از ۱۲ بهمن تا ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید پرداخت.

زرین‌جویی، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس شاهد و شبکه شاد.، برگزاری رژه موتوری توسط موتورسواران از فرودگاه خرم‌آباد تا بهشت رضا این شهرستان، پایش سلامت والدین شهدا ، سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل از این قشر از جامعه برخی از برنامه‌های کمیته خواهد بود.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا قادر به برگزاری برخی مراسم‌ها در سطح گسترده نیستیم، افزود: با این وجود آذین‌بندی و تبلیغات محیطی به تمثال مبارک شهدا، عیادت از ایثارگران بستری‌شده و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی از جمله فعالیت‌ها در مجموعه بنیاد شهید لرستان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری کنگره استانی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در ۱۵ اسفندماه خبر و ادامه داد: در این کنگره از مقام 464 شهیده زن استان تجلیل خواهد شد.

زرین‌جویی بیان داشت: همچنین دومین کنگره تجلیل از نخبگان زن ایثارگر استان برگزار می‌شود، ضمن اینکه کتاب زندگی‌نامه شهدای زن لرستان نیز تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به غبارروبی گلزارهای مطهر شهدا در سراسر استان، از اعزام و استقرار پیام‌آوران و روایت‌گران خاطرات و وصایای شهدا در گلزارهای شهدا خبر داد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir