ضرورت اقامه نماز اول وقت در ادارات لرستان بر اساس دستورالعمل‌ها

ضرورت اقامه نماز اول وقت در ادارات لرستان بر اساس دستورالعمل‌ها
شناسه خبـر : ۶۴۸۴۱ سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

پلدختر- مدیر ستاد اقامه نماز لرستان بر ضرورت اقامه نماز اول وقت در ادارات این استان بر اساس دستورالعمل‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، حجت الاسلام محمد جواد چراغی امروز سه شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان پلدختر بر ضرورت توجه مسئولان به جایگاه نماز تاکید کرد و اظهار داشت: امروز توجه به جایگاه نماز و عمل به ترویج فرهنگ اسلامی آن بر اساس مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در پیام ۲۸ گانه مشخص شده و به ویژه در اجلاس سالانه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی بر اقامه نماز جماعت در اول وقت در ادارات تاکید کرد و افزود: مصوبات و دستورالعمل‌های اقامه نماز در ادارات از سوی هیئت دولت مشخص و ابلاغ شده و مدیران باید به عنوان الگو به آن بیش از همه بپردازند و عمل کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، گفت: اقامه نماز و فعالیت‌های مربوط به آن در شهرستان‌های استان نقاط قوت و ضعفی دارد که باید تلاش شود نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.

حجت الاسلام چراغی، افزود: در این راستا پیشنهاد می‌شود مدیر ستاد اقامه نماز شهرستان پلدختر، اداراتی که از نظر اهمیت به موضوع برپایی نماز جماعت و جایگاه آن توجه بیشتری دارند و برتر هستند به استان معرفی کند.

وی با تقدیر از اداره آموزش و پرورش پلدختر در اهمیت به فعالیت‌های اقامه نماز، یادآور شد: فضای مجازی فرصت مناسبی برای بیان نقاط قوت و فعالیت‌های مربوط به نماز در راستای اشاعه فرهنگ نماز است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir