آغاز طرح نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی لرستان

آغاز طرح نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی لرستان
شناسه خبـر : ۶۴۸۳۳ سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از آغاز اجرای طرح نوروزی نظارت بر نحوه عرضه و قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در واحدهای صنفی و تولیدی این استان خبر داد.

به گزارش   موج خبر  از لرستان، بختیار رازانی،سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار کرد: در اجرای این طرح که از اول بهمن ماه آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال آینده نیز ادامه دارد ، بازرسان سازمان صمت بر تمام اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال نظارت می‌کنند.
او افزود: سازمان صمت لرستان با هدف نظارت بیشتر بر بازار و کنترل قیمت‌ها به مدت سه ماه طرح نظارتی را اجرا می‌کند و به همین منظور بازرسان این سازمان بر نحوه تولید و عرضه در بازار کالاهای اساسی، موادغذایی و پوشاک و البسه نظارت خواهند کرد.
رازانی ادامه داد: در طرح نوروزی بازرسان سازمان از میادین میوه و تره بار ، انبارهای کالاهای اساسی و سردخانه های میوه شب عید و مراکز پوشاک و واحدهای صنفی خشکشویی ، قالیشویی و پایانه‌های حمل و نقل مسافر ، واحدهای عرضه مواد پروتئینی شامل گوشت مرغ و قرمز و تخم مرغ بازدید می‌کنند.
سرپرست سازمان صمت لرستان افزود: بازدید از نحوه توزیع کالاهای اساسی ، کشتارگاه‌های طیور، مراکز عرضه پوشاک ، کیف و کفش و هتل ها از دیگر برنامه‌های بازرسان سازمان صمت در راستای اجرای طرح نظارتی نوروزی است.
رازانی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران فروشی ، کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه ، ارائه ندادن فاکتور ، درج نکردن قیمت ، احتکار و اختفا از سوی واحدهای صنفی لرستان مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت در میان گذارند.

در حال حاضر ۵۳ هزار واحد صنفی در لرستان فعالیت دارد.

انتهای پیام/ب

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir