نگرانی از بروز موج چهارم کرونا در لرستان؛ افزایش آمار ابتلا یک زنگ خطر است

نگرانی از بروز موج چهارم کرونا در لرستان؛ افزایش آمار ابتلا یک زنگ خطر است
شناسه خبـر : ۶۴۸۲۲ سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

گروه استان‌ها- دبیر ستاد پیشگیری از کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزایش آمار ابتلا به کرونا را یک زنگ خطر دانست و گفت: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه کم رنگ شود، موج چهارم در راه است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مریم کوشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن ابراز نگرانی از بروز موج چهارم ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور و لرستان اظهارداشت: روند افزایش ابتلا به ویروس کرونا طی یک هفته گذشته ملموس بوده که این یک زنگ خطر است.

وی به لزوم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا تاکید کرد و افزود: خدمات تشخیصی در مراکز غربالگری کرونا به طور مستمر انجام می‌گیرد و به مردم توصیه می‌کنیم درصورت داشتن علام مشکوک به این مراکز مراجعه کنند.

دبیر ستاد پیشگیری از کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: افرادی که خود یا اطرافیان آنها دارای علائمی مانند تب، سرفه، تغییرات هوشیاری، اسهال، خواب آلودگی، بی اشتهایی شدید و تنگی نفس هستند فورا برای انجام مراحل به مراکز غربالگری مراجعه کنند.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند برای دریافت اطلاعات کامل به مراکز بهداشت شهر خود و یا سایت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان به آدرس (www.hd.lums.ac.ir) مراجعه کنند.

کوشکی با اشاره به اینکه کرونا همچنان وجود دارد و روزانه قربانی می‌گیرد گفت: متأسفانه در هفته های اخیر شاهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح عموم بودیم که نگران کننده است و از آنجا که هنوز بخش زیادی از جمعیت به کرونا مبتلا نشده به طور یقین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب یک پیک جدید، آمار بالای ابتلا و مرگ و میر در بین هم وطنان و هم استانی‌ها می‌شود.

انتهای پیام/642/ ت

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir