برگزاری دومین جلسه توانمند سازی و ارتباط موثر بین استاد مشاور و دانشجو

برگزاری دومین جلسه توانمند سازی و ارتباط موثر بین استاد مشاور و دانشجو
شناسه خبـر : ۶۴۸۱۹ سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

جلسه دوم توانمند سازی و ارتباط موثر بین استاد مشاور و دانشجو در دانشکده علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

به  گزارش مفدا، این جلسه صبح چهارشنبه به مدیریت  دکتر غفارعلی محمودی رئیس دانشکده پزشکی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین متقی نیا، مسوول اساتید مشاور دانشگاه و دکتر علی فرهادی مدیر حوزه ریاست دانشگاه، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه و نیز جمعی از اساتید مشاور دانشکده پزشکی در سالن جلسات شهید مطهری مجتمع پردیس کمالوند برگزار گردید.

مسول اساتید مشاور دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در این جلسه به فعالیت اساتید مشاور در حوزه های تحصیلی و فرهنگی تاکید کردند و با بر شمردن مشکلات دانشجویان دردانشکده خواهان ارتباط موثر بین استاد و ایجاد اعتماد برای دانشجویان شدند.

و دکتر علی فرهادی مدیر حوزه ریاست دانشگاه نیز در این جلسه خاطر نشان کردند: هدف استاد مشاور در دانشگاه ، کمک به دانشجویان در زمینه تحصیلی و زندگی است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مراجعه به اداره مشاوره مربوط به دانشجویان ترم اول است، افزود: لازم است دانشجویان ترم اول با توجه به تغییر فضای تحصیلی از دبیرستان به دانشگاه مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.

همچنین فرزانه پاپی مسوول اداره مشاوره دانشگاه در خصوص غربالگری سلامت روان دانشجویان جدیدالورود و همکاری اساتید مشاور دانشکده در این راستا تاکید کرد.

در ادامه نیز زهرا محمدی کارشناس اداره مشاوره دانشکده پزشکی به بیان اهداف و شرح وظایف اساتید مشاور پرداخت  و گفت: همکاری  استاد مشاور با روانشناسان  دانشگاه بسیار ثمر بخش خواهد بود.

وی با معرفی کانون همتایاران دانشکده پزشکی ، گفت: استاید مشاور در دانشکده میتواند جهت موارد تحصیلی دانشجویان  از گروه همتایاران نیز کمک بگیرند.

محمدی افزود: در نهایت تصمیماتی در راستای بهتر شدن این ارتباط گرفته شد و دکتر خاکساریان نیز با حکمی از سوی  دکتر محمودی ریاست دانشکده پزشکی به عنوان مسول اساتید مشاور دانشکده انتخاب شدند.

منبع خبر:مفدا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir