برقراری پرواز حج از مطالبات مردم لرستان است

برقراری پرواز حج از مطالبات مردم لرستان است
شناسه خبـر : ۶۴۴۶۰ دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

خرم آباد - نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برقراری پرواز حج از مبدا فرودگاه خرم‌آباد یکی از مطالبات جدی مردم لرستان است که در صورت از سرگیری مناسک حج باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش موج خبر مهرداد ویسکرمی روز دوشنبه در بازدید از فرودگاه شهدای خرم آباد افزود: امید می رود با پیگیری ها در مجلس شورای اسلامی، در صورت برقراری سفر حج طی سال آینده، زائران لرستانی این سفر را از طریق فرودگاه خرم آباد انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه یکی از عوامل توسعه و زیرساخت پیشرفت هر منطقه است اظهار داشت: گزارش هایی از روند پیشرفت پروژه های عمرانی و در دست ساخت فرودگاه دریافت شده که اقدامات خوبی در حال انجام است.

ویسکرمی اظهار داشت: مسایل پروژه عمرانی فرودگاه با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) حل شده است و پس از تامین اعتبار لازم، تا بهار سال ۱۴۰۰ به پایان می رسد.

وی ادامه داد: فرودگاه خرم آباد با قدمتی حدود ۹۰ سال، یکی از قدیمی ترین فرودگاه های کشور است که در گذشته توسعه شایسته‌ای نداشته اما طی سال های اخیر اقدامات خوبی برای بهبود آن انجام شده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر هوانوردی عمومی و استفاده از هواپیماهای سبک و کوچک در رونق گردشگری افزود: از همه سرمایه گذاران بخش گردشگری پرواز، دعوت می شود امکانات خوب و کامل فرودگاه خرم آباد را بازدید کنند چراکه از حضور آنان در استان استقبال می شود.

ویسکرمی اظهار داشت: تقویت زیرساخت های هوانوردی عمومی با احیای سالن و مجموعه پروازی قدیمی، افزایش پروازها و توجه به حوزه گردشگری از اقدامات ارزنده مدیریت فرودگاه شهدای خرم آباد است.

وی با اشاره به پروژه راه آهن خرم آباد - جنوب  نیز تصریح کرد: احداث ایستگاه راه آهن در نزدیکی فرودگاه می تواند نقش موثری در تقویت رابطه حمل و نقل ریلی و هوایی ایجاد کند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir