7سنگ بازی «فروشگاه هفت» با جوانان بیکار لرستانی!

7سنگ بازی «فروشگاه هفت» با جوانان بیکار لرستانی!
شناسه خبـر : ۶۴۳۶۸ دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰

فروشگاه هفت که این روز ها گویا با سو مدیریت در لرستان مواجهه شده است در حال سوء استفاده از جوانان بیکار استان است.

 

به گزارش موج خبر، طی روزهای گذشته اخباری به دست خبرنگار ما رسیده است که حاکی از سو استفاده مدیریت فروشگاه هفت در لرستان از جوانان بیکار لرستانی شده است.

بر اساس گزارشات و اخبار واصل شده است از حضور اجباری پرسنل فروشگاه به مدت 12 ساعت در روز در صورتی که قانون کار  7/30 ساعت است حکایت دارذ و پرداخت اضافه کار به این حضورهای اجباری نیز تعلق نمی گیرد.

برخی از کارگران نیز اعلام داشته اند که اگر اعتراضی صورت دهند با اخراج تهدید می شوند.

عدم تحویل فیش حقوقی های پرسنلی ک حتی بعضاً سابقه کاری آنها یکسال می‌باشد، لغو استراحت هفتگی پرسنل فروشگاه ها در دو هفته آخر هر ماه به دلیل حضور در فروشگاه برای افزایش فروش، فشار به پرسنل فروشگاه جهت خرید ضایعات ماهانه فروشگاه از حساب شخصی  نیز از دیگر تخلفات غیر قانونی این فروشگاه در لرستان به شمار می آید.


البته گفته می شود  حدود 50 نفر از پرسنل استان لرستان و تبعید آنها به غیر از محل سکونت برای مثال پرسنل خرم آباد به کوهدشت ک باعث استعفای آنها در سال 99 شده است از دیگر اقدامات این فروشگاه برای سوهان روح جوانان لرستانی شاغل در این فروشگاه ها است.


تلاش خبرنگار موج خبر برای ارتباط با مدیر این فروشگاه در لرستان نیز بی نتیجه ماند اما در صورت تمایل این رسانه آمادگی خود را برای انتشار پاسخ ان ها اعلام می دارد.

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir