فراخوان شرکت در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ در لرستان

فراخوان شرکت در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ در لرستان
شناسه خبـر : ۶۴۳۶۰ یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما و پویش چهلچراغ در لرستان همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

حمید جمشیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری رفیق خوشبخت ما و پویش چهلچراغ  که با هدف برجسته سازی صفات نوع دوستانه و بشردوستانه سردار سلیمانی اجرا می‌شود در استان لرستان نیز در حال برگزاری است.

وی افزود: تمام مقدمات برگزاری این طرح مهیا شده و کمیته اطلاع رسانی آن نیز تشکیل شده است و امیدواریم استقبال خوبی از سوی فعالین فرهنگی، هنری و اجتماعی استان صورت بگیرد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: علاقمندان در این برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را که شامل شعر، روایت، مقاله، دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، فیلیمنامه، پوستر، موشن‌گرافی، انیمیشن، اپلیکیشن، اطلاع نگاشت، نمایشنامه و فیلم کوتاه است را برای جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: آثار مد نظر باید شاخصه‌های از خودگذشتگی و وفاداری سردار دلها نسبت به همرزمان و سایر اقشار جامعه، همدلی سردار با با اقشار آسیب پذیر و حمایت از آسیب دیدگان در حوادث، محبوبیت و مردم داری، ارائه جلوه‌های مسئولیت پذیری در جامعه، تعهد به انجام وظایف خود، داوطلبی، انساندوستی کرامت انسانی را شامل شود.

جمشیدی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار ود را تا تاریخ سیزدهم بهمن ماه به سایت جشنواره ارسال کنند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: شرکت برای عموم علاقمندان آزاد اعلام شده و هر فرد نیز می تواند در دو رشته و حداکثر ۳ اثر ارسال نماید.

وی افزود: نحوه ارسال آثار به همراه اطلاعات کامل این جشنواره در وب سایت http://javnan.rcs.ir/rafigh بارگذاری شده است.

جمشیدی بیان کرد: سردار سلیمانی تنها یک الگو در عرصه نظامی و جنگ نبود بلکه برای همه دست اندرکاران و کارگزاران کشور و جوانان الگوی اخلاقی فکری و معرفتی معنوی و نمونه برجسته از مدیریت جهادی است که در این جشنواره تلاش شده بتوان از آنها رونمایی شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: همچنین طی احکامی، میلاد فاضلی و انسیه طهماسبی نیز به عنوان ناظران جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری رفیق خوشبختما در استان لرستان منصوب و معرفی شدند.

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir