هیچ اقدامی برای ایجاد پایانه صادراتی در لرستان نشده است

هیچ اقدامی برای ایجاد پایانه صادراتی در لرستان نشده است
شناسه خبـر : ۶۴۲۹۹ یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

رmیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: احداث پایانه صادراتی یکی از مطالبات ما است و به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم، اما تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، اسفندیار حسنی مقدم در نشست مجازی با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار موج خبر در خصوص جولان کشاورزان مهاجر و نابودی منابع آب و خاک استان ، اظهار کرد: کشت و کار توسط کشاورزان غیر بومی جرم نیست اما اینکه کشت و کار  منطبق با الگوی کشت استان نباشد ما هم مخالف هستیم، ساماندهی این موضوع نیازمند خرد جمعی است.

وی تاکید کرد: تنها کاری که می‌شود انجام داد این است که به کشاورزان بومی و غیر بومی که الگوی کشت را رعایت نکنند تسهیلات و نهاده داده نشود، اما واقعیت این است که ابزار قضایی برای  مقابله با کشاورزان که الگوی کشت را رعایت نمی‌کنند وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: در جلساتی که با مسوولان قضایی و امنیتی خواهیم داشت حتما در این خصوص صحبت خواهیم کرد تا با کشاورزانی که باعث نابودی آب و خاک می‌شوند برخورد لازم صورت بگیرد.

حسنی مقدم در مورد نبود پایانه صادراتی برای محصولات کشاورزی نیز توضیح داد: احداث پایانه صادراتی یکی از مطالبات ما نیز هست و به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم، اما تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: اگر شرایط برای حضور سرمایه‌گذار فراهم باشد، سازمان جهاد کشاورزی نیز پیگیر مجوزهای لازم خواهیم بود.
 
انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir