تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون قرآن و عترت

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون قرآن و عترت
شناسه خبـر : ۶۴۲۱۵ یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مهلت ثبت نام در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا پانزدهم بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش   موج خبر  از لرستان، منصور احمدی ،رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، نیمه اول اسفندماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او گفت: ثبت‌نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از دهم دی‌ماه آغازشده است و قرآن آموزان استان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در آن، به سامانه quranedu.ir مراجعه کنند.

او افزود: برگزاری آزمون قرآن و عترت یکی از اقدامات مهم، لازم و تاثیرگذار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده که هرساله به‌صورت منظم برگزار شده است.

احمدی بیان کرد: بنا بر اعلام ستاد اجرایی نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، ثبت‌نام در تمامی رشته‌های آزمون این دوره برای همه داوطلبان بدون محدودیت سنی، آزاد است و هر داوطلب می‌تواند در تمامی رشته‌های گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) و یکی از رشته‌های گروه رشته حفظ ثبت‌نام کند.

انتهای پیام/ب

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir