هدف دشمنان جمهوری اسلامی حذف انقلاب از جغرافیای سیاسی است

هدف دشمنان جمهوری اسلامی حذف انقلاب از جغرافیای سیاسی است
شناسه خبـر : ۶۴۲۱۱ یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

خرم‌آباد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر گفت: دشمنان با گمان باطل خود قصد دارند تا انقلاب را از جغرافیای سیاسی جهان حذف کنند اما گذر زمان و عبور از چالش‌ها، نشان داده است آینده انقلاب اسلامی هر روز پرافتخارتر از گذشته رقم می‌خورد.

به گزارش موج خبر سرهنگ محمود یوسفوند روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن تاکید بر پاسداری از دستاوردهای انقلاب افزود: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم است.

وی اظهار داشت: دشمنان می خواهند دستاوردهای نظام را کم ارزش جلوه دهند ولی مردم ایران همیشه با اتحاد و همدلی این دسیسه ها را خنثی کرده اند.

وی بیان کرد: دهه فجر یادآور حماسه و رشادت های ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است که بساط ظلم و ستم رژیم طاغوت را از بین بردند، بنابراین گرامیداشت این ایام هر ساله یک ضرورت است.

سرهنگ یوسفوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد ادامه داد: انتشار پیام انقلاب و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با استفاده از فضای رسانه ای فرصتی است تا جوانان آشنایی بیشتری با روح و ماهیت انقلاب اسلامی پیدا کنند.

وی  افزود: انقلاب اسلامی بر پایه مشارکت پرشور مردم و تبعیت از امام راحل شکل گرفت از این رو با تبیین بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب، باید خود را برای جهادی بزرگ در راه ساختن انقلاب اسلامی آماده کنیم.

سرهنگ یوسفوند با اشاره به اجرای برنامه های مختلف دهه مبارک فجر در سلسله گفت: برگزاری نشست های بصیرتی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، غباروبی گلزار شهدا، افتتاح چند واحد مسکن محرومان با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی و رژه موتوری همزمان با سالروز بازگشت امام خمینی در این شهرستان انجام می شود.

شهرستان سلسله با ۷۵ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد. 

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir