رئیس دادگستری: سلسله شهرستانی امن است

رئیس دادگستری: سلسله شهرستانی امن است
شناسه خبـر : ۶۴۰۳۴ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵

خرم‌آباد- رئیس دادگستری سلسله گفت: این شهرستان از امنیت خوبی برخوردار بوده و جرائم سازمان یافته و خشن در آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، سید احمد موسوی عصر شنبه در دیدار با امام جمعه الشتر اظهار داشت: متاسفانه بحث طلاق در این شهرستان با توجه به میزان جمعیت، نامتعارف است و نشان می دهد که عدم انجام وظیفه سایر نهادها در کمک به استحکام بنیان خانواده منتهی به این امر گردیده است.

وی تصریح کرد: مجموعه دستگاه قضای شهرستان سلسله تلاش خواهیم کرد در راستای امنیت پایدار برای مردم قدم برداریم و با هر گونه بی نظمی و مواردی که امنیت مردم را نشانه بگیرند به شدت برخورد می کنیم و مبارزه با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت جامعه را بصورت ویژه در دستور کارخود قرار داده ایم.

یونس آزادپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز وجود برخی بد اخلاقی ها و ناهنجاری ها در فضای مجازی و انتشار اکاذیب در این محیط را جرم دانست و گفت: قاطعانه با این موضوعات در شهرستان برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی امام جمعه الشتر نیز با اشاره به امر خطیر قضاوت افزود: قضاوت جایگاهی است که جزء شئونات پیامبر، امامان و ولی فقیه است پس قضاوت امری کوچکی نیست لذا کار قضاوت کار ارزشمندی است و ما نیز به نوبه خود جهت حل و فصل اختلافات و میانجی گری نهایت در کنار دستگاه قضا تلاش خواهیم کرد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir