معاون استاندار لرستان: انتخابات پیش با رعایت امانتداری برگزار می شود

معاون استاندار لرستان: انتخابات پیش با رعایت امانتداری برگزار می شود
شناسه خبـر : ۶۳۹۸۱ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

خرم‌آباد - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات پیش رو با دقت و رعایت اصل امانت داری برگزار می‌شود.

به گزارش موج خبر، محمود ثمینی روز شنبه در آیبن تکریم و معارفه فرماندار الیگودرز افزود: انتخابات ۱۴۰۰ برای ما بسیار مهم است و انتظار حضور حداکثری مردم را در این عرصه داریم و امیدواریم مردم الیگودرز نیز همچون گذشته همراهی خوبی برای مشارکت در این دوره از انتخابات داشته باشند. 

وی افزود: در سال گذشته برنامه ریزی دقیقی برای برگزاری انتخابات انجام شد و پس از آن نیز با توان بالای مدیریتی تمام تلاش خود را برای مقابله با کرونا انجام دادیم تا کرونا مدیریت شد که امیدواریم در انتخابات پیش رو هم بتوانیم موفقیت هایی را به دست آوریم و حتی بتوانیم برای کنترل بهتر ویروس کرونا نیز اقدامات جدی تری انجام دهیم.
ثمینی اظهار داشت: در طول سه دهه رهبری مقام معظم رهبری، ایشان به بهترین وجه ممکن هدایت جمهوری اسلامی را انجام داد و اکنون ایران به عنوان یکی از برترین کشورها در جهان است.
وی با اشاره به خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در مناطق محروم افزود: باید تلاش کنیم این خدمات بیشتر و بهتر بشود، البته پیشروی ما در همه ابعاد به خصوص در بعد دفاعی را مدیون نظام جمهوری اسلامی هستیم و ما مهمترین پشتوانه خود را مردم خوب می دانیم. 

معاون استاندار لرستان همچنین به برگزاری آیین های دهه مبارک فجر در استان اشاره کرد و گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم که در دهه فجر خدمات نظام را به درستی منعکس کنیم و آیین های ویژه ای در این دهه اجرایی شود.
وی تصریح کرد: فرصت ها همچون ابر در حال گذار است و ما ممکن است توفیق خدمت نداشته باشیم بنابراین در شرایطی که مسئولیت داریم باید صادقانه و دلسوزانه خدمت به مردم داشته باشیم.
ثمینی خاطرنشان کرد: باید به یاد داشته باشیم رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی از موجبات پایداری و آبروی داری برای این نظام مقدس بوده و هست، باید گفت شهید سلیمانی مظهر ایستادگی اسلام و انقلاب  است و مسئولان باید اقدامات و فعالیت های مفید و موثر شهید سلیمانی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

 وی در ادامه به بحث ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر شرایط لرستان در بحث ویروس کرونا پایدار نیست و نباید فراموش کنیم که هر لحظه ممکن است به خطر افزایش ابتلا به این ویروس گرفتار شویم.

ماشاالله نعمتی فرماندار جدید الیگودرز نیز گفت: امروز به عنوان کارگزار دولت و در خدمت مردم نجیب، با فرهنگ و بااصالت شهرستان الیگودرز هستم، باعث افتخار است که خودم را به عنوان وابسته به این دیار می دانم.

حمید کشکولی فرماندار سابق الیگودرز نیز در این نشست گفت: شهرستان الیگودرز ظرفیت های فراوانی در زمینه نیروی انسانی، دانشجویان و مردم نجیب دارد،خوشبختانه به حوزه زیرساخت های این شهرستان توجه ویژه شد.

وی اظهار داشت: مردم شهرستان الیگودرز باید مطالبه گر باشند و مطالبات خودشان را از مسئولان بخواهند چون مطالبه گری شرط اول توسعه و پیشرفت است. اگر مطالبه گری در سطح جامعه گسترش پیدا کند، یک جامعه با پیشرفت را شاهد خواهیم شد.
به گزارش موج خبر درد این مراسم از زحمات حمید کشکولی فرماندار سابق قدردانی و  ماشاءالله نعمتی به عنوان فرماندار جدید الیگودرز معرفی شد.

کشکولی اکنون به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان فعالیت دارد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir