استاندار: روند نزولی ابتلاء به کرونا در لرستان متوقف شده است

استاندار: روند نزولی ابتلاء به کرونا در لرستان متوقف شده است
شناسه خبـر : ۶۳۹۷۲ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

گروه استان‌ها- استاندار لرستان با اشاره به توقف روند نزولی ابتلاء به کرونا در لرستان گفت: در هر شرایطی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در رابطه با مصوبات جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد اظهارداشت: براساس گزارش ستاد ملی مدیریت کرونا روند نزولی ابتلاء به بیماری کرونا در برخی از نقاط کشور متوقف شده که در استان لرستان نیز شواهد حاکی از توقف سیر نزولی کروناست.

وی افزود: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان مبنی بر نشانه‌های کوچکی از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در برخی از نقاط لرستان، این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای تغییر شرایط باشد.


استاندار لرستان با بیان اینکه کمیته‌های ستاد مدیریت کرونا فعالیت‌های خود را در جهت دستورالعمل‌های ستاد آغاز می‌کنند گفت: درصورتی که وضعیت کنونی که سبب توقف سیر نزولی ابتلاء به کرونا شده است ادامه پیدا کند به ناچار به تناسب شرایط محدودیت‌هایی در استان اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: در هر شرایطی و تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا لازم است همه اقشار جامعه مانند اصناف، مالکین کسب و کار و مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی اقدام کنند.

انتهای پیام/642/ی

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir