کانون های مساجد بستر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب هستند

کانون های مساجد بستر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب هستند
شناسه خبـر : ۶۳۹۳۷ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

خرم‌آباد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: کانون‌های فهما (فرهنگی و هنری مساجد ایران) بستر و ظرفیت مناسبی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند که باید با توجه به این مهم برنامه های دهه فجر را نیز تدوین کرد.

به گزارش موج خبر احمد حسین فتایی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: باتوجه به اینکه در ۴۰ ساله دوم انقلاب هستیم باید تبیین بیانیه گام دوم در دهه فجر انقلاب اسلامی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر تقویت و توسعه برنامه های فرهنگی و تلاش برای تحول در این عرصه تاکید دارند که کانون های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت های بسیار خوبی هستند که می توانند نقش اثرگذاری در این عرصه داشته باشند.

وی با اشاره به پراکندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی افزود: باید از این ظرفیت بزرگ برای تبیین بیانیه گام دوم و انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان و نوجوان بهره گرفت.

فتایی گفت: استکبار و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گیری از ظرفیت های رسانه به دنبال ایجاد اختلاف و فاصله بین نسل های دوم و سوم انقلاب با نسل اول هستند.

وی افزود: مقابله با توطئه دشمنان نیازمند برنامه ریزی جدی، تولید محتوای فرهنگی و کار قوی است که این مهم از شاخصه های کانون های فرهنگی هنری مساجد  به شمار می رود.

۴۱۱ کانون فرهنگی و هنری مساجد در لرستان فعال است که ۷۰درصد آنها در حوزه روستایی و ۳۰ درصد در حوزه شهری فعالیت دارند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir