بنیاد علوی ۳۰ میلیارد تومان در مناطق محروم کوهدشت سرمایه‌گذاری می‌کند

بنیاد علوی ۳۰ میلیارد تومان در مناطق محروم کوهدشت سرمایه‌گذاری می‌کند
شناسه خبـر : ۶۳۹۳۲ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

گروه استان‌ها- فرماندار سابق کوهدشت گفت: بنیاد علوی تا پایان امسال بیش‌از ۳۰ میلیارد تومان را در منطقه کوهدشت شمالی سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش موج خبر از کوهدشت، ماشاءالله نعمتی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری کوهدشت که در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای به‌عنوان فرماندار کوهدشت منصوب شدم که حضور مردم در آن انتخابات پرشور بود و با بازتاب خوبی در رسانه‌ها نیز مواجه شد.

وی انتخابات مجلس یازدهم در کوهدشت را بسیار رقابتی دانست و افزود: ما برگزاری آن انتخابات را در یک ویترین شیشه‌ای در معرض عموم گذاشتیم و اگر توفیقی در آن انتحابات حاصل شده‌است، حماسه‌ساز آن مردم و بعد هم برگزارکنندگان انتخابات بوده‌اند.

فرماندار سابق کوهدشت عنوان کرد: برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهل سال گذشته در کوهدشت بی‌نظیر بوده‌است و از اعضای شورای تأمین برای حفظ و برقراری امنیت در آن انتخابات قدردانی می‌کنم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از وضعیت راه‌ها در کوهدشت بیان کرد: پیگیری‌های زیادی در سطح ملی و استانی برای رفع مشکل راه‌های شهری و روستایی در این شهرستان انجام شده‌است.

نعمتی با بیان اینکه وزیر راه‌وشهرسازی به ما قول داده‌است که پروژه جاده کوهدشت- خرم‌آباد از اعتبار جهش تولید تا خرداد 1400 تکمیل شود، گفت: آسفالت 8.2 کیلومتر از این جاده در دست اقدام بوده و پل‌های واریانت منطقه چنار نیز در حال احداث است.

فرماندار سابق کوهدشت خاطرنشان کرد: پل انبار ضرونی، راه دسترسی دوم در منطقه کوره‌دشت و راه دسترسی دوم گردنه پای آستان در حال احداث بوده و هم‌چنین بهسازی سه‌راهی زانوگه به کوهدشت نیز در دست اقدام است.

نعمتی با اشاره به گازرسانی به روستاهای کوهدشت اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش‌از 240 کیلومتر خط انتقال، تغذیه و شبکه‌گذاری گاز در این شهرستان انجام‌شده و هم‌چنین بیش از 46 روستای کوهدشت گازرسانی شده‌است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با بنیاد علوی و بنیاد مستضعفین افزود: بنیاد علوی قول داده‌است که تا پایان امسال بیش‌از 30 میلیارد تومان را در منطقه کوهدشت شمالی سرمایه‌گذاری کند.

فرماندار سابق کوهدشت با اشاره به برگزاری جلسات با معاونان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی عنوان کرد: بیش‌از 640 طرح توجیهی برای ایجاد اشتغال در این شهرستان تهیه شده‌است و اگر این طرح‌ها به نتیجه برسد شاهد اقدامات خوبی در زمینه اشتغال‌زایی کوهدشت خواهیم بود.

وی بیان کرد: ویروس کرونا برخی از اقدامات ما را در کوهدشت با کندی مواجه کرد، اما ما باز هم قصور نکردیم و آنچه که در توان داشتیم را در این شهرستان در طبق اخلاص گذاشتیم.

انتهای پیام/ 644/ ت

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir