فرماندار ازنا: خدمات دولت به درستی منعکس نشد

فرماندار ازنا: خدمات دولت به درستی منعکس نشد
شناسه خبـر : ۶۳۹۳۰ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

خرم‌آباد - فرماندار ازنا گفت: خدمات مهم دولت فعلی به دلیل ضعف اطلاع رسانی از مرکز توجه رسانه‌ها دور مانده و به درستی منعکس نشده است.

به گزارش موج خبر حشمت بهمنی روز شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) استان لرستان افزود: نسبت به حق دولت فعلی در بحث اطلاع رسانی اجحاف شده و خدمات خوبی که دولت انجام داده منعکس نشده است.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی منصفانه توسط تمامی رسانه ها تصریح کرد: بسیاری از مشکلات سطح خرد و کلان در دولت فعلی حل شد اما آنگونه که باید اطلاع رسانی درستی صورت نگرفت.

فرماندار ازنا به خدمات خوب دولت در حوزه بهداشت و زیربنایی اشاره و تصریح کرد: علاوه بر رسانه ها، برخی مدیران هم در این راستا کم کاری و اطلاع رسانی را محدود کرده اند.

بهمنی از رسانه ها خواست خدمات دولت را به درستی و دقیق منعکس کنند و اظهار داشت: در حال حاضر کشور با توجه به اوج تحریم ها، افزایش فشار دشمنان علیه جمهوری اسلامی و شیوع کرونا، اداره می شود اما درهمین شرایط هم خدمات صورت گرفته با دولت های قبل قابل قیاس نیست.

وی اضافه کرد: دولت در کل کشور خدمات مهمی از جمله سد سازی و پروژه های انتقال آب به مناطق کویری داشته که از چشم رسانه‌ها مغفول بوده است.

فرماندار ازنا همچنین افزود: مهمترین مشکلات این شهرستان، محور ارتباطی شازند با حجم بالای تصادفات و سد کمندان هستند که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف و تکمیل شوند.

بهمنی با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت های صنعتی و صادرات محور ازنا تصریح کرد: رسانه های این شهرستان باید تقویت شوند و با فعالیت ایرنا در این منطقه، اطلاع رسانی گسترش یابد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان لرستان نیز گفت:  باید در آخرین سال فعالیت دولت، خدمات انجام شده را به بهترین شکل منعکس و مردم را با اقدامات نظام آشنا کنیم.

محمد علیدوستی افزود: طرح مطالبات مردم، معرفی ظرفیت ها و انعکاس خدمات دولت در دستور کار ایرنا قرار دارد و با توجه به بازتاب جهانی اخبار این رسانه رسمی، تولید مهمترین و دقیق ترین اخبار، حاصل کار همکاران ایرنا است.

علیدوستی اظهار داشت: شهرستان ازنا ظرفیت های مهم خبری دارد که ایرنا می تواند این موارد را به درستی منعکس کند.

در پایان این دیدار جابر اسدی به عنوان خبرنگار موج خبر در ازنا معرفی شد.

ازنا در ۱۴۰کیلومتری شرق خرم آباد واقع شده و با شهرستان های دورود و الیگودرز هم مرز است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir