وضعیت آبی، به منزله عادی انگاشتن شرایط نیست

وضعیت آبی، به منزله عادی انگاشتن شرایط نیست
شناسه خبـر : ۶۲۰۵۵ شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: گمان می‌رود با اعلام وضعیت آبی برخی شهرهای استان، مردم دچار عادی انگاری در شرایط شده‌اند که از هم استانی‌ها می‌خواهیم فعالیت‌های روزمره خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دهند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، محمود ثمینی امروز در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا با تشکر از مردم استان به واسطه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت وضعیت ۶ شهرستان در لرستان زرد و ۵ شهرستان دیگر در وضعیت آبی قرار دارند.

وی اظهار داشت: وضعیت آبی به منزله عادی انگاشتن شرایط نیست و مردم کما فی السابق نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: گزارش‌های واصله از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان حکایت از افزایش تعداد بستری‌های کرونایی طی ۴۸ ساعت گذشته دارد و متاسفانه این آمار از ۱۶۵ نفر به ۱۹۰ نفر رسیده است.

معاون استاندار لرستان یادآور شد: گمان می‌رود با اعلام وضعیت آبی برخی شهرهای استان، مردم دچار عادی انگاری در شرایط شده اند که از هم استانی‌ها می‌خواهیم فعالیت‌های روزمره خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دهند.

ثمینی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار داشتن در ایام عزاداری حضرت فاطمه(س)، مراسمات عزاداری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مطابق با دستورالعمل‌های صادره ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام دهند تا از شرایط کنونی به سمت شرایط بدتر نرویم.

وی در پایان افزود: صدا و سیمای مرکز استان نسبت به پوشش کامل برنامه‌های مربوط به عزاداری و پخش آن اقدام نماید و هم استانی‌ها نیز حتی الامکان با پرهیز از حضور در تجمعات، از طریق تلویزیون عزاداری‌ها را مشاهده نمایند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir