دستیار مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان:

کانون های دانشجویی هلال احمر دارای ظرفیت ارزشمند اما نهفته هستند

کانون های دانشجویی هلال احمر دارای ظرفیت ارزشمند اما نهفته هستند
شناسه خبـر : ۶۱۲۷۴ چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

دستیار جوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: کانون های دانشجویی جمعیت هلال احمر دارای ظرفیت ارزشمندی برای فعالیت‌های بشردوستانه هستند اما مورد اغفال نیز قرار گرفته‌اند.

 

به گزارش موج خبر، میلاد فاضلی در جلسه هم اندیشی تقویت کانون های دانشجویی که با حضور نمایندگان استان های مختلف کشور به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: تقویت کانون های دانشجویی باید یکی از الزامات مد نظر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور باشد و لازمه آن تدوین قوانین و دستورالعمل های مناسب تامین منابع و اعتبارات و بازنگری در انتخاب دبیر و اعضای شورای اجرایی است.

وی افزود: اگر برای تقویت کانون‌های دانشجویی موانع برداشته شود می‌توان به آینده این کانون ها در راستای توسعه و ترویج فعالیت های بشر دوستانه در بین جوانان و دانشجویان امیدوار بود و طبیعتاً ثمرات ارزشمندی را نیز به دنبال خواهد داشت.

میلاد فاضلی

دستیار مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: فعالیت های اجتماعی دانشجویان می تواند به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و از سویی و سوق دادن آن فعالیت ها در مسیر بشردوستی گره گشای بسیاری از موانع و مشکلات حاضر این عرصه باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود هم از سوی استانها و هم از سوی سازمان راهکارهای متناسب برای تقویت کانون‌های دانشجویی اندیشیده شود تا شاهد تلاش بیش از پیش کانون ها در مسیر اصول و اهداف جمعیت هلال احمر باشیم.

فاضلی بیان کرد: یکی از انتظاراتی که کانون های دانشجویی دارند همکاری بیشتر دانشگاه‌ها است که لازمه آن ایجاد تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با وزارت علوم و پشتوانه قوی برای مفاد آن است.

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir