اختصاص زمین با کاربری فرهنگی برای احداث حوزه علمیه خواهران

اختصاص زمین با کاربری فرهنگی برای احداث حوزه علمیه خواهران
شناسه خبـر : ۶۱۲۳۷ چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰

استاندار لرستان گفت: می‌توان با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی از زمین‌هایی که کاربری فرهنگی دارند برای احداث حوزه علمیه خواهران استفاده کرد.

به گزارش موج خبر، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در کارگروه حوزه‌های علمیه و مرکز خدماتی ستاد اقامه نماز با بیان اینکه حوزه‌های علمیه در تعلیم و تربیت اسلامی و ترویج و گسترش عقاید مذهبی، از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ اظهار داشت: با توجه به نقش برجسته و خدمات ارزشمند حوزه‌های علمیه، در این خصوص آنچه که در توان داریم و هر کمکی که بتوانیم در جهت حمایت از طلاب و گسترش حوزه‌های علمیه به کار خواهیم بست.

وی در خصوص تأمین زمین برای احداث حوزه علمیه خواهران گفت: به این منظور می‌توان با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی از زمین‌هایی که کاربری فرهنگی دارند استفاده کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور، گفت: برای تهیه مسکن طلاب می‌توان با تشکیل تعاونی طلاب و از طریق این طرح اقدام کرد و در ادامه پیگیری لازم را اداره کل راه و شهرسازی به عمل آورند.

خادمی در خصوص تکمیل پروژه‌های مربوط به این کارگروه با اشاره به سال جهش تولید و اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی هدف اصلی تکمیل پروژه‌ها و رویکرد ما به سمت پروژه‌هایی است که امسال تمام می‌شوند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir