دستگیری ۹ باند قاچاق کالا در لرستان

دستگیری ۹ باند قاچاق کالا در لرستان
شناسه خبـر : ۶۱۲۲۹ چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان گفت: آذر ماه امسال۳۷۷ پرونده قاچاق کالا در استان تشکیل شد که در همین رابطه ۹ باند متلاشی و ۳۶۵ نفر دستگیر شد. ا

به گزارش   موج خبر  از لرستان، احمد مجدیان دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان  با اشاره به میزان کشفیات قاچاق کالا در استان لرستان گفت: آذر ماه امسال بیش‌ترین کالای قاچاق کشف شده در این استان مربوط به قاچاق هشت هزار و ۹۰۲ دستگاه لوازم خانگی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مجدیان افزود: هشت هزار و ۴۶۸ ثوب البسه به ارزش ریالی ۴۵۰ میلیون ریال، ۲۶ هزار و ۵۶۳ قلم دارو به ارزش چهار میلیارد ریال و ۳۶۲ طاقه پارچه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال آذر ماه امسال در استان لرستان کشف شده است.

او با بیان اینکه میزان مواد غذایی کشف شده در آذرماه امسال ۶۴ هزار و ۸۸ بسته به ارزش ریالی سه میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: در آذرماه امسال ۲۹۶ هزار و ۳۵۲ قلم لوازم آرایشی به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال و هزار و ۵۸۱ عدد لوازم یدکی خودرو به ارزش سه میلیارد ریال کشف شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان در رابطه با قاچاق محصولات زراعی بیان کرد: هزار و ۷۵۰ کیلو گرم بادام زمینی، ۷۲ هزار کیلوگرم ذرت از دیگر کشفیات کالا‌های قاچاق آذرماه در استان لرستان بود.

مجدیان گفت:۱۹۵ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار به ارزش ۴۴۰ میلیون ریال، ۲۹ هزار و ۸۰۰ کیلو گرم کود شیمیایی به ارزش یک میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال، ۷۳۵ جفت کفش به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال از دیگر کشفیات کالای قاچاق آذرماه امسال در استان لرستان بوده است.

او در رابطه با کشفیات قاچاق کالا‌های ممنوع در این استان نیز بیان کرد: در آذر ماه امسال چهار هزار و ۶۴۷ لیتر مشروبات الکی دست ساز به ارزش سه میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال و ۵۴ بطری مشروبات خارجی به ارزش ۳۵ میلیون ریال، رسیور ماهواره ۱۱ عدد به ارزش ۳۸ میلیون ریال، دیش ماهوره ۱۲۱ عدد به ارزش ۷۲ میلیون ریال، ال ان بی ماهواره ۱۸۹ عدد به ارزش ۷۴ میلیون ریال و هم چنین آثار سمعی بصری مبتذل و مستهجن چهار هزار و ۱۰ عدد به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف شده است.

مجدیان با اشاره به قاچاق دام در یک ماهه گذشته امسال اظهار داشت: ۴۰ راس بز، ۱۸ راس گاو و ۳۰۲ راس گوسفند در استان لرستان کشف شده که بیش‌ترین کشفیات قاچاق دام مربوط به شهرستان کوهدشت و الیگودرز بوده است.

او در رابطه با تعداد پرونده‌های قاچاق کالا تشکیل شده در آذر ماه امسال افزود: در آذر ماه امسال ۳۷۷ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۷۳ میلیارد ریال تشکیل شده که در همین رابطه ۹ باند متلاشی و ۳۶۵ نفر مرد دستگیر شده است.

انتهای پیام/ر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir