فعالیت ادارات لرستان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

فعالیت ادارات لرستان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود
شناسه خبـر : ۶۱۲۲۱ چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: فعالیت ادارات از شنبه به مدت یک هفته با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

به گزارش   موج خبر  از لرستان، مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: فعالیت ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان این استان از شنبه ۲۷ دی ماه به مدت یک هفته با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مهدی پازوکی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: با توجه به برودت هوا، مصرف بی رویه گاز و خارج شدن نیروگاه‌های برق از مدار، برخی از شهر‌ها دچار خاموشی شده اند که در این راستا شب گذشته برای خرم‌آباد ۶۰ مگاوات خاموشی اعمال شد.

او گفت: این در حالی است که لرستان جزو استان‌های سبز است و نباید خاموشی داشته باشد، اما با وجود اعتراض نسبت به این امر، تابع دستورات کشوری هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اظهار داشت: تاخیر در آغاز فعالیت ادارات استان برای کاهش مصرف انرژی است و اداراتی که این دستورالعمل را رعایت نکنند با بررسی‌های ناظران، تذکر خواهند گرفت.

پازوکی گفت: پس از یک هفته طرح اجرای کاهش مصرف سوخت، گزارش عملکرد دستگاه اجرایی جمع بندی، همراهی آن‌ها با این طرح و میزان کاهش سوخت مصرفی اعلام می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین ۲۹۵ میلیارد تومان از اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام سیل سال ۹۸ به لرستان ابلاغ می‌شود که در صورت تخصیص، بازسازی و تکمیل تمام پل‌های آسیب دیده، تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir