مردم خواستار برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی هستند

مردم خواستار برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی هستند
شناسه خبـر : ۶۱۱۷۷ چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

خرم‌آباد - امام جمعه نورآباد گفت:مبارزه و برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی و همچنین از بین بردن زمینه‌های فساد مالی، یکی از انتظارات مردم از قوه قضاییه است.

به گزارش موج خبر حجت الاسلام محمدیوسف خانی روز چهارشنبه در دیدار رییس و کارکنان دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان افزود: پیگیری حقوق عامه، مبارزه همه جانبه با فساد، تقویت روحیه خدمت رسانی انقلابی و جهادی به مردم و برخورد جدی و بدون اغماض با اخلالگران اقتصادی باید محور فعالیت دستگاه قضایی باشد. 

وی ادامه داد: تحقق عدالت اسلامی با همکاری مراکز اداری، دانشگاهی و همراهی مردم و نخبگان جزو اهداف قوه قضاییه است که این ماموریت ها را برای تحقق اهداف عالیه انقلاب‌اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با جدیت انجام داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دلفان به اهمیت فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: باید بر فضای مجازی نظارت جدی شود و با افرادی که از طریق انتشار اخبار دروغ باعث تشویش اذهان عمومی می شوند برخورد جدی و انقلابی صورت گیرد.

حجت الاسلام خانی از جدیت مجموعه دادگستری و دادستان برای مبارزه با ناهنجاری ‌و آسیب‌های اجتماعی، حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی و مبارزه با فساد قدردانی کرد.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir