صدور ۸۷۰۰ برگ جریمه برای رانندگانی که محدودیت‌ها را رعایت نکردند

صدور ۸۷۰۰ برگ جریمه برای رانندگانی که محدودیت‌ها را رعایت نکردند
شناسه خبـر : ۴۹۲۰۶ چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

جانشین رئیس ستاد کرونا لرستان از ثبت ۸ هزار و ۷۳۰ برگ جریمه به صورت دستی و یا از طریق دوربین‌ها برای رانندگانی که محدودیت های کرونایی را رعایت نکردند، خبر داد.

به گزارش موج خبر، محمود ثمینی با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی، همراه با سایر شهرهای کشور، لرستان و مردم فهیم این استان از جمله کسبه و بازاریان همراهی بسیار خوبی داشتند، اظهار داشت: این اقدام بسیار خوب مردم، منجر به نتایج خوب شد اما به معنی این نیست که همه محدودیت‌ها آزاد شود.

وی با بیان اینکه منتظریم تا پایان هفته مجموعه ستاد ملی کرونا با توجه به جمع بندی خود نتایج را اعلام کند، تصریح کرد: قطعاً با توجه به اینکه مردم رعایت کرده اند شرایط بهتر شده است اما به معنای این نیست که شرایط ثابت بماند.

جانشین رئیس ستاد کرونا لرستان با اشاره به نتایج خوب طرح شهید سلیمانی که با همکاری مجموعه علوم پزشکی و سپاه لرستان برگزار شد، گفت: همچنین در اجرای طرح کنترل هوشمند و محدودیت ترددها، دوربین‌های شهری خودروها را رصد و جریمه می‌کنند، تیم‌های مستقر در ورودی و خروجی شهرها ۳۱۰ تیم بودند که به طور معمول روزانه ۳۱ تیم حضور فعال داشتند.

ثمینی افزود: ۴۴۰ تیم پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای طرح فعالیت مستمر داشتند و ۴۴ تیم در روز در شهرها فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ۸ هزار و ۷۳۰ برگ جریمه به صورت دستی و یا از طریق دوربین‌ها ثبت شده است.

جانشین رئیس ستاد کرونا لرستان با اشاره به اینکه در مناطق قرمز مثل خرم آباد، بروجرد و سلسله منع تردد شبانه داشتیم، تعدادی به هر دلیلی رعایت نکرده بودند که شامل جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شدند، اظهار داشت: افرادی هم تردد به شهرهای نارنجی داشتند که جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

ثمینی یادآور شد: کسانی که وارد شهرهای قرمز شدند در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه یک میلیونی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بایستی تشکر ویژه از اصناف استان داشته باشیم که به خوبی محدودیت‌ها را رعایت کردند، اظهار داشت: برخی هم ممکن است رعایت نکرده باشند که بازرسین ما در جریان نظارت‌ها به این واحدها اخطارهای لازم را دادند.

جانشین رئیس ستاد کرونا لرستان گفت: ۹ هزار و ۳۷ تذکر و یک هزار و ۲۵ اخطار به واحدهای متخلف داده شد.

ثمینی که در گفتگوی خبری سخن می‌گفت؛ افزود: ۵۲۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir