همه با هم برای سلامتی و سازندگی/ گروه‌های جهادی پای ثابت خدمات‌رسانی

همه با هم برای سلامتی و سازندگی/ گروه‌های جهادی پای ثابت خدمات‌رسانی
شناسه خبـر : ۴۹۱۱۲ چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

مسؤول بسیج سازندگی خرم‌آباد با اشاره به فعالیت 238 گروه جهادی در بسیج سازندگی این شهرستان، گفت: این تعداد گروه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی فعالیت دارند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، جعفر بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت 238 گروه جهادی در بسیج سازندگی این شهرستان، اظهار کرد: این تعداد گروه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و گستره آن در اغلب نقاط شهرستان، بسیاری از گروه‌های جهادی بر اقداماتی همچون ارائه مشاوره و خدمات‌رسانی به این بیماران متمرکز شده‌اند.

مسؤول بسیج سازندگی خرم‌آباد در تشریح فعالیت‌های اعضای این سازمان طی ماه‌های اخیر، افزود: افتتاح 2 کانال آب رسانی، بهره‌برداری از 2 باب منزل محرومین، افتتاح یک کارگاه تولید ماسک خانگی، توزیع 150 بسته لوازم التحریر و 100 بسته آموزشی بین دانش‌آموزان مناطق محروم، توزیع هفت سری جهیزیه بین زوجین نیازمند و در مجموع  16 هزار و 800 بسته معیشتی بین مناطق محروم و حاشیه نشین خرم‌آباد و بیماران کرونایی توزیع گردید.

بیرانوند، توزیع 4 هزار بسته بهداشتی بین بیماران کرونایی و آسیب دیده از کرونا، تولید بیش از 3 هزار ماسک، برگزاری رزمایش ضدعفونی توسط 260 گروه جهادی، ضدعفونی 40 نقطه به صورت محله محور محلات، حاشیه‌نشین و فقیرنشین از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی شهرستان برشمرد.

وی با اشاره به توزیع 20 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی در هفته بسیج، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 70 گروه جهادی در حوزه غربالگری فعالیت داشتند، ضمن اینکه در این بازه زمانی 32 نقطه شهری و 130 نقطه روستایی ضدعفونی شدند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir