فرسودگی ناوگان مینی‌بوس رانی لرستان/ خودروهای «ون» جایگزین می‌شوند

فرسودگی ناوگان مینی‌بوس رانی لرستان/ خودروهای «ون» جایگزین می‌شوند
شناسه خبـر : ۴۹۰۶۸ چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

لرستان- عبدی، رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به فرسودگی ناوگان مینی بوس در استان گفت: از طریق مکاتباتی که با سازمان حمل و نقل کشور داشتیم قرار شد با اضافه کردن ناوگان جدیدی بخش مینی‌بوس‌رانی را تقویت و خودروهای ‌ون را جایگزین کنیم.

رضا عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر، اظهار داشت: از نظر حمل و نقل جاده‌ای اعم از جابه جایی کالا و مسافر مشکل عمده‌ای نداریم، عمر ناوگان اتوبوسی استان حدود ۷.۶ سال است و بعد از تهران در رتبه دوم قرار داریم.

وی افزود: در بحث سواری نیز رتبه مناسبی داریم ولی از لحاظ مینی‌بوس‌ از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستیم که این موضوع در تمام کشور هم وجود دارد؛ از طریق مکاتباتی که با سازمان حمل و نقل کشور داشتیم قرار شد با اضافه کردن ناوگان جدیدی بخش مینی‌بوس‌رانی را تقویت و خودروهای ‌ون را جایگزین کنیم.

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در بخش جابه جایی مسافر با چالش مواجه نیستیم، عنوان کرد: در حال حاضر ۴۶ شرکت اتوبوسرانی، ۲۳ شرکت مینی‌بوس‌رانی و ۲۴ شرکت سواری کرایه در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در مجموع تعداد کل ناوگان مسافربری ما در سطح استان یک هزار و ۵۴۳ دستگاه است که دو هزار و ۵۹۰ راننده از این صنعت امرار معاش می‌کنند.

منبع خبر:تحلیل بازار

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir