پرداخت سهیلات به مشاغل ورزشی آسیب دیده از کرونا

پرداخت سهیلات به مشاغل ورزشی آسیب دیده از کرونا
شناسه خبـر : ۴۹۰۳۹ چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: بیش از پنج هزار نفر شاغل در باشگاه‌های ورزشی لرستان پس از شیوع کرونا ‌بیکار شده اند همچنین قرار است دولت در ماه‌های باقی مانده تا پایان سال مشکل پرداخت تسهیلات کرونایی به این مجموعه‌ها پرداخت کند.

حشمت الله امان الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۳۰۰ باشگاه ورزشی در لرستان در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد این مجموعه‌ها متعلق به بخش خصوصی است، افزود: در این باشگاه‌ها ورزشی بیش از پنج هزار نفر فعالیت می‌کنند که شیوع کرونا باعث بیکاری این افراد شده است.

مدیر کل  ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: حفظ سلامت مردم و ورزشکاران اولویت دولت بوده و در همین راستا در حال حاضر کلیه باشگاه‌های ورزشی در استان تعطیل هستند.

امان الهی با اشاره به اینکه پس شیوع کرونا دولت برای حمایت از باشگاه‌های ورزشی برای آنان تسهیلاتی در نظر گرفت، تصریح کرد: متاسفانه در ۶ ماه نخست سال در سراسر کشور در پرداخت این تسهیلات مشکلات زیادی به وجود آمد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرشنان کرد: با توجه به رایزنی‌‌های صورت گرفته قرار است در ماه‌های باقیمانده تا پایان سال مشکلات پرداخت تسهیلات به مجموعه‌های ورزشی حل ‌شود.

انتهای پیام/85020

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir