وخامت حال ۲ نفر از مصدومان حادثه انفجار در خرم‌آباد

وخامت حال ۲ نفر از مصدومان حادثه انفجار در خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۴۸۷۵۵ سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به وخامت حال دو نفر از مصدومان انفجار امروز در خرم‌آباد، گفت: همچنان یک نفر زیر آوار است.

مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار موج خبر با اشاره به حادثه انفجار منزل مسکونی در خرم آباد، اظهار داشت: در این انفجار ۱۲ مصدوم داشتیم که از این تعداد سه نفر به صورت سرپایی مداوا شدند، ۹ نفر به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد یک نفر دچار سوختگی ۷۰ درصد شده و یک نفر نیز به دلیل مشکل تنفسی به «آی سی یو» منتقل شده است.

وی، عنوان کرد: حال این دو نفر وخیم است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به آمار فوتی‌ها نیز، بیان داشت: در حال حاضر یک نفر فوتی قطعی داریم و یک نفر هم زیر آوار است که همچنان عملیات امداد و نجات در این رابطه در حال انجام است.

پازوکی با بیان اینکه این منزل مسکونی دو طبقه به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شده است، افزود: همچنین خانه‌های اطراف آن نیز بین ۱۰ تا ۸۰ درصد آسیب دیده‌اند.

وی، تصریح کرد: علت حادثه فعلاً مشخص نیست چرا که باید بررسی‌های فنی در این رابطه انجام شود، ما اولویت را فعلاً بر روی بحث امداد و نجات گذاشته‌ایم و بعد از این امر، تیم تخصصی بررسی‌های لازم را برای مشخص شدن علت انفجار انجام خواهد داد. ‌

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir