گام بلند سپاه پل­‌دختر در کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا

گام بلند سپاه پل­‌دختر در کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا
شناسه خبـر : ۴۸۷۳۵ سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل­‌دخترگفت: 350 بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و 220 میلیون ریا ل در قالب رزمایش مواسات و هم­‌دلی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

منصور کریمی‌فرد امروز در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های غذایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در پل­‌دختر اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته غذایی توزیع شده بین نیازمندان بیش از سه میلیون ریال می‌باشد که توسط سپاه ناحیه پل­‌دختر جمع آوری و از طریق پایگاه­‌های مقاومت توزیع شد.

وی افزود: نیازمندان مورد هدف پیش از این توسط پایگاه­‌های مقاومت سطح شهرستان شناسایی و سازماندهی شدند و اقلام جمع‌آوری شده در این مرحله از رزمایش مواسات و هم‌دلی در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بین آنها توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل­‌دختر گفت: در اجرای فرامین و لبیک به مقام معظم رهبری مبنی برکمک مومنانه و رزمایش هم­‌دلی اقدام‌هایی در راستای تسریع این کمک‌ها با هم­‌کاری خیران و گروه­‌های جهادی در شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: سپاه ناحیه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال لوازم‌التحریر، 264 کارت هدیه به ارزش هر کارت پنج میلیون ریال، طبخ و توزیع 2 هزار و 500 بسته غذای گرم، 2 هزار بسته بهداشتی ، 25 جهیزیه و 20 هزار ماسک بین خانواده­‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع کرده است.

امام جمعه پل­‌دختر نیز در مراسم توزیع بسته‌های غذایی اظهار داشت: رزمایش مواسات وهم­‌دلی و کمک مومنانه لبیک به ندای مقام معظم رهبری در شرایط سخت و نفس‌گیر کرونا و برای کمک به کسانی است که به دلیل بیماری یا تعطیلی کسب و کار خود دچار مشکل معیشت شده و نیازمند کمک هستند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: با توجه به ریاست جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان لرستان و محرومیت در پل­‌دختر نگاه به این شهرستان باید ویژه باشد.

حسن رضاییان فرماندار پل­‌دختر نیز در این مراسم با تقدیر از سپاه پاسداران در اجرای رزمایش کمک مومنانه گفت: این اقدام از سوی سپاه پاسداران در شرایط کرونا و محدودیت‌های مالی در رسیدگی به معیشت نیازمندان قابل تقدیر و موثر است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir