پذیرش ۲۲۰۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان

پذیرش ۲۲۰۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان
شناسه خبـر : ۴۸۷۲۸ سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از پذیرش ۲۲۰۰ دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  موج خبر  ازلرستان،نصیر جمال‌شرف،معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۸۶۵ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند.

او با بیان اینکه این دانشجویان در سه گروه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ هنر مشغول به تحصیل هستند، بیان کرد: تعداد کل رشته‌های در حال اجرا در مقاطع کاردانی ۱۲۸ و در مقاطع کارشناسی ۸۷ رشته هستند.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از پذیرش ۲۲۰۰ دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشجویان برای نیمسال جدید و در مقطع کارشناسی (۶۱ کد رشته محل) و در ۹۹ کد رشته محل مقطع کاردانی در ۹ شهرستان استان پذیرش شدند.

جمال‌شرف اضافه کرد: درشش کد رشته مقطع کاردانی امسال برای اولین بار دانشجو پذیرش می‌شود.

او افزود: در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان کلاس‌های دروس تئوری بصورت غیرحضوری و با استفاده از نرم‌افزار برخط samalive برگزار شده که تعداد ۷۵۲ مدرس کلاس‌های تئوری را ۱۰۰ درصد پوشش داده‌اند و این در حالیست که درصد پوشش دانشجویان مشارکت کننده در کلاس‌های آنلاین ۸۲ درصد بوده است.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: همچنین تعداد مدرسینی که بطور کامل کلاس‌های آنلاین را برگزار کردند ۹۱ درصد گزارش شده است.

جمال‌شرف گفت: دروس عملی نیز تا قبل از تعطیلی سراسری دوهفته‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بصورت حضوری برگزار شده است.

انتهای پیام/ب

انتهای پیام

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir