افتتاح مسکن محرومان و چند خبر کوتاه از لرستان

افتتاح مسکن محرومان و چند خبر کوتاه از لرستان
شناسه خبـر : ۴۶۶۴۳ چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴

خرم‌آباد - ایرنا - افتتاح مسکن محرومان در دلفان، آغاز بکار بنیاد برکت در الیگودرز و انتصاب مدیر جدید هلال احمر سلسله از جمله اخبار کوتاه روز چهارشنبه پنجم آذرماه در لرستان است.

فرمانده ناحیه سپاه مقاومت بسیج دلفان در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ پاسدار علی دالوند با بیان اینکه طرح محرومیت زدایی از جمله اقدامات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی بیش از سه میلیارد ریال هزینه شده است.

ضرورت همکاری بانک‌های دلفان در پرداخت تسهیلات کرونا

فرماندار دلفان گفت: بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا را تسهیل و با مردم در بحث ارزیابی، وثیقه و ضامن همکاری کنند.

حشمت بهمنی در جلسه پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا اظهار داشت: تعدادی از بانک‌های این شهرستان همکاری لازم را در زمینه اقدامات حمایتی دولت برای برون رفت از شرایط فعلی و کاهش اثرات سوء شیوع ویروس کرونا ندارند.

وی با بیان اینکه سهم تسهیلات کرونایی دلفان با پرداختی بانکها هم‌خوانی ندارد افزود: انتظار می رود بانک ها در این شرایط، بروکراسی های غیرضروری را کاهش دهند و متقاضیان را با اعمال دستورات سختگیرانه منصرف نکنند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان است.

آغاز بکار بنیاد برکت در الیگودرز 

امام جمعه الیگودرز گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بصورت رسمی در این شهرستان آغاز بکار کرد.

حجت الاسلام مهدی سرلک در اولین جلسه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: این ستاد پیش از این زیرنظر استان مرکزی انجام وظیفه می کرد که اکنون مستقل شده است.

وی خواستار تهیه فهرست جامعی از نیازمندان شهرستان شد و اظهار داشت: یکهزار و ۸۵۰ بسته بهداشتی و ۶۰۰ بسته معیشتی بین گروه هدف توزیع خواهد شد.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

انتصاب مسوول هلال احمر سلسله

امیرحسین یوسفوند به عنوان مسوول جدید جمعیت هلال احمر شهرستان سلسله معرفی شد.

پیش از این زنده یاد حسین زینی وند این مسوولیت را برعهده داشت که هفته گذشته به علت ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

 

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir