ضرب الاجل دادستان خرم‌آباد به شهردار/ حقوق کارگران پرداخت شود

ضرب الاجل دادستان خرم‌آباد به شهردار/ حقوق کارگران پرداخت شود
شناسه خبـر : ۴۶۳۶۲ چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

خرم‌آباد- دادستان مرکز لرستان در نامه‌ای رسمی خطاب به شهردار خرم‌آباد، نسبت به پرداخت حقوق کارگران فضای سبز و پیک تنظیف در اسرع وقت ضرب الاجل داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان، داریوش شاهون وند در نامه‌ای رسمی خطاب به شهردار خرم آباد گفت: از آنجایی که کارگران، قشر زحمتکش و ایثارگر جامعه هستند و در پویایی، زیبایی و نظافت عمومی شهر همواره کوشا و مؤثر می‌باشند لیکن مدتی است که کارگران فضای سبز و پیک تنظیف حقوق خود را دریافت ننموده‌اند، لهذا لازم است که در اسرع وقت حق و حقوق مشارالیها پرداخت شود.

وی با ذکر این موضوع که استنکاف از پرداخت حقوق قانونی ایشان موجب برخورد قانونی خواهد بود، تاکید کرد: بایستی در کمترین ظرف زمانی نسبت به پرداخت حقوق ایشان اقدامات لازم معمول گردد.

دادستان مرکز لرستان تصریح کرد: استیفای حقوق عموم جامعه از جمله وظایف و تکالیف قانونی دادستان به عنوان مدعی العموم می‌باشد و شایسته است مدیران در تمامی بخش‌های اجرایی این نکته را مدنظر داشته باشند که تحقق مطالبات به حق کارکنان و مردم از هر قشری که باشند وظیفه آنان است و کوتاهی در انجام وظیفه غیرقابل قبول و قانون شکنی محسوب می‌شود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir