بسیج از آزمون‌های حساس سربلند بیرون آمد

بسیج از آزمون‌های حساس سربلند بیرون آمد
شناسه خبـر : ۴۶۱۲۴ سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه نورآباد گفت: بسیج بعد از انقلاب اسلامی در تمامی آزمون‌ها و مراحل حساس انقلاب اسلامی سربلند و موفق بیرون آمده و خدمات ارزشمند و زیادی به کشور ارائه داده است.

حجت الاسلام یوسف خانی روز سه شنبه در گفت و گو با  خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بسیج یادگار گرانقدر امام خمینی (ره) است، افزود: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.
وی ادامه داد: این نهاد مقدس توانسته در تمام عرصه ها حضوری موفق و چشمگیر داشته باشد و در دوران دقاع مقدس عاشقانه  و جانانه از میهن اسلامی دفاع کند و بعد از جنگ نیز حافظ  ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه نورآباد اظهار داشت: بسیجیان باید دشمن شناسی و با بصیرت باشند و با دقت به  فرمایشات مقام معظم رهبری را با دقت رصد کنند تا بتوانند در مراحل حساس خوب تشخیص دهند.

حجت الاسلام خانی نیاز امروز بسیج را شناخت آسیب های فرهنگی عنوان کرد و بیان کرد: دشمنان پس از توطئه های فراوان به این نتیجه رسیده اند که از راه فرهنگ به جنگ افکار، فرهنگ، باورها و اعتقادات شیعه بیایند و در این راستا بیش از ۱۶۰ شبکه ماهواره فارسی زبان را راه اندازی کرده است.

 امام جمعه نورآباد بیان کرد: وجود روحیه بسیجی و ایثار در اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان می تواند کشور را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه کند.

وی گفت: بسیج سن و سال نمی ‌شناسد و بسیجیان در دوران دفاع مقدس حماسه های ماندگاری در دفاع از ایران اسلامی خلق کردند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir