سعادت و موفقیت بشر در گرو تفکر بسیجی است

سعادت و موفقیت بشر در گرو تفکر بسیجی است
شناسه خبـر : ۴۶۰۸۹ سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

خرم‌آباد - ایرنا - رییس دادگستری الیگودرز گفت: تفکر بسیجی و ولایتمداری سردار شهید قاسم سلیمانی را تبدیل به سردار دلها کرد و امروز نیز سعادت و موفقیت کشور در گرو تفکر بسیجی است.

قاضی امیر هوشنگ فتحی روز سه شنبه در نشست با بسیج ادارات، اصناف و دانشگاه ها افزود: صاحبان قلم و اندیشه ورزان باید سالیان سال قلم بزنند بلکه گوشه ای از خدمات بسیج را به رشته تحریر در آورند.
وی تصریح کرد: بسیجی ها در زمان جنگ تحمیلی فضای جبهه را عطرآگین کردند آنها قبل از اینکه وارد خط مقدم بشوند، منیت ها را کنار گذاشتند و برای سرزمین و ولایت و جبهه حق مقابل باطل حاضر شدند جان عزیز خودشان را فدای اسلام کنند.
رئیس دادگستری یادآور شد: هر کسی در هر پست، مقام و هر جایگاهی صادقانه به مردم و نظام خدمت کند، بسیجی و احیا کننده تفکر بسیجی خواهد بود.
وی تاکید کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی با تفکر بسیجی و ولایتمداری بود که سردار دلها لقب گرفت.
وی بیان کرد: بسیج این اقیانوس بیکران در همه ی عرصه ها پیش قدم است و با ایثار و فداکاری و بدون چشم داشت به مردم خدمت می کند و دنبال برچسب، لوح تقدیر، مدال و یا رایزنی برای پست نیست که این باعث گسترش عزت آن شده است.
فتحی با اشاره به وضعیت بازار گفت: نباید در هر نقطه ای پلیس یا ناظر قرار داد بلکه باید خود اصناف وارد شوند و مانع از احتکار و گران‌فروشی شوند.
وی فضای مجازی را دغدغه ی بزرگ امروز دانست و گفت: عده ای دارند فرهنگ غنی ما را به غارت می برند که دانشگاهیان ما باید وارد میدان شوند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir