نتیجه تفکر بسیجی، شهید سلیمانی ها است

نتیجه تفکر بسیجی، شهید سلیمانی ها است
شناسه خبـر : ۴۶۰۸۲ سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به هفته بسیج گفت: نتیجه تفکر و عصاره بسیجی، به وجود آوردن شهید سلیمانی ها در کشور است.

به گزارش ایرنا، محمود زرینجویی روز سه‌شنبه در همایش سراسری پیروان ولایت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان نمونه استان افزود: مکتب بسیجی و اینکه بسیج نقش ارزنده در دوران انقلاب دفاع مقدس، دوران سازندگی و حتی شرایط سخت امروز دارد بر هیچکس پوشیده نیست.

وی اظهار داشت: در این شرایط سخت امروز هم توقع داریم که بسیجیان با ایثار اجتماعی در خدمت مردم باشند که خوشبختانه اکنون نیز همچنان با فعالیت های جهادی در کمک های مومنانه و خدمت صادقانه و عاشقانه به مردم خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: در شرایط سخت و تحریم ها  که در طول ۴۰ سال انقلاب بیشترین تحریم ها را استکبار برای ایران داشته است می توان با تفکر بسیجی و الگو گرفتن از آرمان های شهدا و امام و با استفاده از فرهنگ ایثار و شهادت که در خدمت جامعه هستند، این تفکر از خیلی از مشکلات عبور کنیم.

زرینجویی تصریح کرد: مخصوصا بسیج در بنیادشهید رسالت مضاعفی دارد و بسیج به خانواده‌های شهدای بسیجی خدمت می کند و ایثارگران که از جان و از جسم خود گذشتند اکنون کارمندان بسیجی در بنیادشهید در خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران کار مقدسی را انجام می دهند.

استان لرستان ۶ هزار و ۳۰۰ شهید، دارای ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵درصد و ۶ هزار و ۳۷۹  جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد و ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا و همچنین ۸۳۷ نفر آزاده و ۶ هزار و ۲۵۰ فرزند شهید است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir