۵۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه توسط سپاه لرستان جمع‌آوری شد

۵۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه توسط سپاه لرستان جمع‌آوری شد
شناسه خبـر : ۴۶۰۵۱ سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه لرستان با اشاره به به‌کارگیری ۴۹۱ پرستار، پزشک و پزشک‌یار از سپاه و بسیج این استان برای مقابله با کرونا گفت: ۵۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه توسط سپاه لرستان جمع‌آوری شده‌است.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در آئین تجلیل از مدافعان سلامت این شهرستان که در حسینیه ثارالله سپاه کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: سپاه و بسیج پس‌از 41 سال از انقلاب به رکود و خاموشی نگراییده‌است، بلکه جوشش انقلابی را در بخش‌های سیاسی و اجتماعی پیوند داده‌است.

وی افزود: سپاه و بسیج مدافع حقیقی نظریه نظام انقلابی‌ست و ما باید راجع‌به ریشه‌های انقلاب و ماهیت آن مطالعه کنیم تا به مفهوم واقعی انقلاب اسلامی  نزدیک شویم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: سپاه و بسیج هیچ‌وقت از اصول‌شان عدول نکرده‌اند و روش آنان نیز به تحجر گرایش پیدا نکرده‌است.

وی مظهر ولایت‌مداری را سپاه و بسیج دانست و بیان کرد: مردم‌مداری و مردم‌دوستی از اصول بارز بسیج بوده و هم‌چنین دشمن‌ستیزی نیز از ویژگی‌های بارز بسیجیان است.

کشکولی گفت: بصیرت سیاسی و دینی یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج است و آنان با کمک این عامل دچار تشکیک در راه نمی‌شوند و از اصول پیروی می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه با شناخت گذشته انقلاب و استفاده از تجربیات دچار غفلت نشده‌است و علیرغم توطئه‌ها و دروغ‌پراکنی‌های دشمنان توانسته که انقلاب را با کمک حضور مردم سرپا نگاه دارد.

کشکولی اظهار داشت: بسیج در طرح شهید سلیمانی بدنه میلیونی بسیج مردمی را به‌عنوان همراه و فدایی انقلاب اسلامی به میدان آورده و نمونه آن مدافعان شهید سلامت هستند.

وی افزود: کشورمان علیرغم مشکلات کشورهای دیگر برای مقابله با کرونا با مدیریت جهادی به ثبات برای مقابله با این بیماری رسیده‌است و همین عامل پیشرفت، سربلندی، عزت و بازدارندگی ما را در جهان رقم زده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به نقش سپاه و بسیج در امدادرسانی‌ها عنوان کرد: سپاه و بسیج در برابر انواع بحران‌ها مانند سیل و زلزله روئین‌تن است و با توجه به حضور جوانان نیز تثبیت نظام اسلامی و برقراری امنیت را تضمین کرده‌است.

وی با بیان اینکه بسیج مشارکت مردمی را در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها به اوج خود رسانیده‌است، بیان کرد: سپاه در استان محروم لرستان 50 میلیارد تومان کمک مؤمنانه و مردمی را برای مقابله با کرونا جمع‌آوری و بین اقشار نیازمند توزیع کرده‌است.

کشکولی گفت: سپاه نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف لرستان و از جمله کوهدشت ایفا کرده‌است و با تشکیل‌ گروه‌های جهادی شهرها و روستاهای مختلف این استان را آباد می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های هیچ کشوری در دنیا اندازه ایران تکمیل نیست و ما افتخار داریم که با مشارکت سپاه جاده‌سازی و آسفالت مناطق محروم کوهدشت را در دست انجام داریم.

کشکولی اظهار داشت: لیست 491 پرستار، پزشک و پزشک‌یار از بسیجیان، پاسداران و سربازان برای مقابله با کرونا را در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان قرار داده‌ایم تا در کنار مدافعان سلامت ایفای نقش کنند و هم‌اکنون نیز بسیاری از آن مشغول به انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/ 644/ ت

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir